دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mr. Shifty نسخه CODEX و FitGirl + آپدیت 1.0.5

میان گلوله های پرسرعت حرکت کنید و در یک بازی بسیار جذاب و پر سرعت مهارت های خود را امتحان کنید. یک بازی بسیار جذاب همراه با سبکی جدید به نام Mr. Shifty! در بازی Mr. Shifty شما در نقش Mr. Shifty هستید و باید تمام تلاش خود را به کار ببندید تا به یکی از امنیتی ترین ساختمان های جهان و یکی از بزرگترین کروه های جهان نفوذ کنید. در این بازی جابجایی و سرعت بدون شک حرف اول را می زند و همین مسئله باعث شده است تا شما در میان همه چیز حتی دیوارهای مختلف حرکت کنید و در یک لحظه در همه جا باشید. در این بازی بدون شک یکی از اساسی ترین کارها، استفاده از قوه تعقل است که باید با سرعتی بسیار بالا همراه باشد چرا که اوقاتی پیش می آید که در آنها باید هم اکشن باشید و هم به سرعت تصمیم بگیرید. البته دیدن چهره دشمنانتان هنگامی که از در برای ورود به مکانی دیگر استفاده می کنند بسیار خنده دار است چرا که در لحظه ای دیگر شما در آن سوی دیوار خواهید بود!

سایر توضیحات: بازی Mr. Shifty یک بازی بسیار جذاب اکشن و ماجرایی است که با سرعتی باورنکردنی همراه است که همین سرعت بالا به شما شور و نشاط خواهد داد. این بازی توسط 2 شرکت بسیار بزرگ به نام های Team Shifty و tinyBuild ساخته شده است. البته این بازی محصول مشترک تعداد بسیار زیادی عنوان کوچکتر است. تصمیم به این شد تا این شرکت ها به یکدیگر بپیوندند و یک بازی در سبک جدید با یک عنوان مستقیل برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس عرضه کنند.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Mr. Shifty جدید

مشخصات بازی Mr. Shifty :

نام بازی : Mr. Shifty

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Team Shifty

منتشر کننده : tinyBuild

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Mr. Shifty

به روز رسانی :

1396/04/18 نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *