دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Orion A SciFi Visual Novel نسخه Prophet

Visual Novel و یا رمان های تصویری یکی از مدیوم های جدید برای روایت داستان می باشد که در دنیای بازی های رایانه ای به پرکاربردترین روش برای روایت داستان تبدیل شده است . ترکیب این سبک محبوب با سبک شبیه ساز باعث بوجود آمدن تعدادی از بهترین بازی های رایانه ای سال های اخیر شده است . بازی رایانه ای Orion A SciFi Visual Novel که در سال 2015 طراحی و ساخته شده است با استفاده از همین تکنیک ساخته شده است که این امر باعث جذابیت بالای این بازی شده است . بازی رایانه ای Orion A SciFi Visual Novel یک رمان تصویری علمی تخیلی می باشد که متمرکز بر روی زندگی انسان ها ، هوش مصنوعی و ستاره ها می باشد .

سایر توضیحات : داستان بازی در رباطه با فردی به نام سم آکسیوس می باشد که به تازگی متوجه شده است که سیاره محل زندگی اش جایی که او تمام عمر خود را در آن محل گذرانده است و تمامی دوستان و خانواده اش در آنجا زندگی می کنند در حال نابودی می باشد . در ادامه سم باید متوجه شود که این اطلاعات از طرف چه کسی به دستش رسیده است و هدف از پخش این اطلاعات چیست و آیا این اطلاعات صحیح می باشد و یا قصد دیگری از پخش این اطلاعات دارند و در نهایت تما تلاش خویش را به کار گیرد تا از حادثه ای ناگوار جلوگیری کند . تمرکز اصلی این بازی بر روی روایت داستان می باشد و گیم پلی بازی بیشتر در راستای روایت داستان می باشد . بازی رایانه ای Orion A SciFi Visual Novel در تاریخ 28 سپتامبر 2015 منتشر شده و موفق به کسب نمره 84% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Orion A SciFi Visual Novel

مشخصات بازی Orion A SciFi Visual Novel :

نام بازی : Orion A SciFi Visual Novel

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Cylight Studios

منتشر کننده : Cylight Studios

سبک بازی : فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Orion A SciFi Visual Novel

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *