دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Premier Buggy Racing Tour تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Premier Buggy Racing Tour یک گیم پلی بسیار مهیج از رانندگی off-Road پیشنهاد می کند ، راننده استخدام کنید ، کالا بفروشید ، ارتقاء های جدید خریداری کنید در حالی که شهرت به دست می آورید و در مسابقات قهرمانی Buggy Racing شرکت می کنید .سازنده این بازی یک حالت گیم پلی فصلی با ویژگی های بسیار مناسب برای بازیکنان در نظر گرفته است.شما می توانید شماره و رنگ امیزی وسیله ی نقلیه خود را ویرایش کنید. می توانید رانندگان  متنوعی را استخدام کنید تا درامد بیش تری برای تیم خودتان کسب کنید .قابلیت خریدن ارتقاء های متنوع برای شما وجود دارد که می توانید با خرید آن ها سرعتتان را بهبود ببخشید .شما باید در هر مسابه  ، کالاهای خودتان را به طرفداران بفروشید تا درامد کسب کنید .

سایر توضیحات : این بازی به شما اجازه می دهدمسابقات خودتان را در حالت گیم پلی Season Mode سفارشی سازی کنید .می توانید در مسابقات دوستانه شرکت کنید تا با تمرین بیش تر سرعتتان را هم افزایش دهید ، شما حتی می توانید درجه سختی هوش مصنوعی را در Quick Race  تنظیم کنید.در نظر داشته باشید که خصوصیات رانندگان بسیار مهم است . برخی از رانندگان ممکن است به دلیل خصوصیات شخصی منحصربفردشان بیش تر از بقیه پیروز شوند .رانندگان هوش مصنوعی همواره پویا عمل می کنند و به دنبال موقعیت هستند تا از یکدیگر عبور کنند. در رویداد های متفاوت برخی از رانندگان هوش مصنوعی ممکن است ماشین های قدرتمند تری داشته باشند که این تفاوت بر اساس عملکرد فصلی و ارتقاء های آن ها پیاده سازی می شود .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی مسابقه ای ورزشی کامپیوتر Premier Buggy Racing Tour

مشخصات بازی   Premier Buggy Racing Tour:

نام بازی : Premier Buggy Racing Tour

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : JDRumble

منتشر کننده : JDRumble

سبک بازی :مسابقه ای ، ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Premier Buggy Racing Tour

به روز رسانی :

1396/07/23 آپدیت v1.00B نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *