دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Prevent The Fall نسخه PLAZA

نفوذ در غارهای بسیار وحشتناک کار بسیار خطرناکی است که از عهده هر کسی بر نمی آید چرا که معلوم نیست در این تاریکی چه در انتظار شماست و دل شیر می خواهد تا با قدرت به درون این غارها نفوذ کنید. در بازی Prevent The Fall شما در نقش یک دلاور باید به درون غارهای تاریک و سیاه نفوذ کنید و با غول های مختلف این سیاه چال ها بجنگید. در این بازی شما می توانید با شخصیت خود در 20 مرحله و سطح مختلف پیشرفت کنید و در هر مرحله نیز قابلیت های مختلفی را آزاد کنید. این قابلیت ها به شما کمک می کنند تا با قدرت بیشتری به جنگ دشمنان مختلف بروید. هر کدام از این دشمن ها نیز قابلیت های خاص خود را دارند. پس برای رویارویی با آنها باید برنامه ریزی کنید. البته این نقشه شما چندان به کار نخواهد آمد چرا که تونل ها و سیاه چال ها در این بازی به صورت تصادفی ساخته می شوند در هر مرحله می توانند شما را سورپرایز کنند.

سایر توضیحات: بازی Prevent The Fall یک بازی تلفیقی از سبک های نقش آفرینی، ماجرایی و اکشن است که در آن شما در دوربین سوم شخص باید به جنگ و نبرد با جانوران مختلف و موجودات عجیب بپردازید. همچنین شما می توانید با استفاده از عینک های واقعیت مجازی نیز این بازی را تجربه کنید. البته بدون عینک هم می توان بازی را اجرا کرد و از بازی لذت برد. بازی Prevent The Fall توسط شرکت D.W.S برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Prevent The Fall جدید

مشخصات بازی Prevent The Fall :

نام بازی : Prevent The Fall

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : D.W.S

منتشر کننده : D.W.S

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Prevent The Fall

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *