دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Redout Enhanced Edition Back to Earth Pack – PC نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

محتویات اضافه ای برای بازی Redout Enhanced Edition منتشر شده است تحت عنوان “Back to Earth Pack” ، این نسخه از بازی به صورت Standalone (جداگانه) قرار گرفته است و تمامی محتویات اضافه ی قبلی را نیز در بر می گیرد .این محتویات اضافه  دو گروه مسابقه جدید به بازی اضافه می کند .Sequoia اقامتگاه قدیمی ترین درختانی است که بر روی زمین زنده مانده اند ، این محل در واقع جایی است که ایالت Alberta قرار داشت.گروه وسیعی از انسان ها در این مکان ساکن شدند و بیش از 400 سال است که در انزوای کامل به سر می برند.اکثریت بازماندگان از نوادگان Navajo هستند و بسیاری دیگر نیز از دار و دسته ی سربازان اسکاتلندی هستند .Rotorua نیز منطقه ای کویری است در نیوزلند ، این مکان متاسفانه به دلیل سقوط یک هیئت اعزامی از بازماندگان معروف است ، در واقع یک فضاپیمای بزرگ از مهاجرین در این محل سقوط کرده است و بقایای ان هنوز هم باقی است . فعالیت های ژئوترمال در این ناحیه به چشم می خورند ، به علاوه سنگ هایی کمیاب در این مکان وجود دارند که معلق هستند . جاذبه نیز در این ناحیه نسبت به سایر نقاط زمین ضعیف تر است.

سایر توضیحات :Back to Earth Pack محتویات اضافه جدیدی برای بازی Redout است که دو منطقه ی جدید را در بر می گیرد “Sequoia Environment” و “Rotorua Environment” که هر یک از این دو منطقه دارای 5 مسیر مسابقه متنوع و یک مسیر مسابقه خاص تحت عنوان Boss Track هستند.25 رویداد جدید برای بخش Career در نظر گرفته شده اند . طرح بندی های جدیدی همچون   WALKER، VOID، GRID و Ranger برای فضاپیما های شما در نظر گرفته شده اند که برای تمامی فضاپیما ها قبل استفاده هستند .همچنین 5 رنگ آمیزی انحصاری جدید به بازی اضافه شده است .بازی Redout Enhanced Edition Back to Earth Pack را می توان چند نفره و به صورت Split-Screen تجربه کرد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی مسابقه ای کامپیوتر Redout Enhanced Edition Back to Earth Pack جدید

مشخصات بازی   Redout Enhanced Edition Back to Earth Pack:

نام بازی : Redout Enhanced Edition Back to Earth Pack

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : 34BigThings srl

منتشر کننده : 34BigThings srl

سبک بازی :مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Redout Enhanced Edition Back to Earth Pack

به روز رسانی :

1397/03/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *