دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Secret Doctrine نسخه CODEX

آیا ما همیشه از آینده و اتفاقاتی که قرار است سرنوشتمان را رقم زند , باخبریم ؟ آیا همیشه یک وسیله نقلیه برای رساندن ما به مقصدمان انتظار ما را می کشد ؟ هرکجا که باشد باید سفر خود را آغاز کنیم , تنها یک انتخاب در پیش روی ما قرار دارد و آن هم تعیین مسیر سفر است . هدف , بازگشت به خانه و پشت سرگذاشتن سفری عادی است اما رویدادهای غیرمعمولی , داستانی عجیب را برای شخصیت اصلی بازی روایت می کند . Secret Doctrine یکی از بازی های 3بعدی اول شخص ماجرایی بشمار می آید که معما و پازل های متنوعی را شامل شده و یک شبیه ساز پیاده روی ساده نخواهد بود .

سایر توضیحات : Secret Doctrine یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Lama14Kulan طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Elena Schukina برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . روایت یک داستان علمی تخیلی عظیم که هرلحظه شما را با چالش روبرو می کند و ذهن شما را درگیر معماهای پیچیده می نماید . بازی محدودیت زمان و گیم پلی ندارد زیرا جهان بازی باز بوده و این امکان وجود دارد تا آزادانه در محیط بازی به گشت و گذار پرداخته و به کشف مکان های مرموز بپردازید . این امکان برای شما فراهم شده است تا بازی را به صورت کلاسیک ( استفاده از کیبورد و موس ) و یا هدست های واقعیت مجازی VR HTC Vive تجربه کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Secret Doctrine نسخه CODEX

مشخصات بازی Secret Doctrine :

نام بازی : Secret Doctrine

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Lama14Kulan

منتشر کننده : Elena Schukina

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Secret Doctrine

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *