دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stellaris Utopia نسخه CODEX + آپدیت 1.7.2

ساخت بهترترین امپراطوری فضایی در Stellaris . هزاران سال است که ستارگان نام شما را صدا می زنند و حالا شما در میان آنها قدم میزنید . جهانی مملو از امکانات , دریچه ای را به روی شما باز کرده است که با برداشتن اولین قدم شما را در ناشناخته های بزرگ غرق خواهد کرد . این امکان به شما داده شده است تا نظرات را برگردانده و از نگاه های تفرقه انگیز نسبت به سرزمین مادری خود جلوگیری نمایید . در اینجا شما می توانید اشیای جدیدی بسازید . بازی این امکان را به شما می دهد تا مردمان شهرها را با یکدیگر متحد کرده و اجتماع جدیدی را به وجود آورید . تنها در فضا می توان به رویاها , واقعیت بخشید .

سایر توضیحات : Stellaris Utopia یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Paradox Development Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Paradox Interactive برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Utopia اولین بسته الحاقی برای نسخه اصلی بازی Stellaris بشمار می آید , یکی از بهترین بازی های علمی-تخیلی همراه با درون مایه استراتژی که توسط منتقدین مورد تحسین قرار گرفته است . همانطور که از عنوان آن پیداست , Utopia امکانات جدید را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آنها امپراطوری کهکشانی خود را گسترش داده و با استراتژی های مناسب مردم شهر را نسبت به وضعیت موجود , راضی نگهدارید . ساخت سازه شگرف در سیستم های خود از جمله دایسون توپ و جهان حلقه , ایجاد ایستگاه فضایی , جمع آوری امتیاز وحدت و اتخاذ سنت به باز کردن قدرت پردازش , امکان سفارشی سازی امپراطوری , جلوگیری از درگیری های سیاسی و یا ایجاد یک امپراتوری چند گانه متولد شده از همتایی تکامل تنها بخشی از ویژگی های این بسته الحاقی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

* این نسخه مستقل بوده و به تنهایی قابل اجرا می باشد *

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Stellaris Utopia

مشخصات بازی Stellaris Utopia :

نام بازی : Stellaris Utopia

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Paradox Development Studio

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Stellaris Utopia

به روز رسانی :

96/03/27 آپدیت 1.7.2 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *