دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Super Turbo Demon Busters نسخه DARKSiDERS

STDB یک بازی Rogue Like  است درباره ی مبارزین زبده و مبارزین فضایی که سعی دارند از سیاره ای پر از هیولا فرار کنند ، حملات هسته ای ، ویروس ها و مبارزات پیکسلی در این بازی به طور مداوم مشاهده می شوند .گیم پلی این بازی بسیار سریع و نفس گیر است ، شما باید همواره از خطرات و مبارزه با هیولاها فرار کنید تا زنده بمانید .هر مرحله ای که تجربه می کنید از پایه توسط کامپیوتر ایجاد می شود ، هر وضعیت منحصربفرد است .قهرمان ها و سلاح های متنوعی برای شما در نظر گرفته شده اند . شما به اشتباه در سرزمینی فرود آمده اید که در آن از هر نوع هیولا نمونه ای وجود دارد !هر لحظه ممکن است سوزانده شوید یا بد تر ، به یکی از آن ها تبدیل شوید .دسته ای از مبارزین و سربازان زبده را رهبری کنید تا در جهنمی که توسط طرفداران بازی های DOOM و ALIEN طراحی شده است مبارزه کنید و راهتان را پیدا کنید .

سایر توضیحاتبازی Super Turbo Demon Busters را می توان به طرفداران بازی های DOOM و ALIEN پیشنهاد کرد چون این بازی توسط طرفداران و برای طرفداران  طراحی شده است . اگر به دنبال یک بازی Rogue -Like ساده و لذت بخش هستید ، Super Turbo Demon Busters عنوانی است دو بعدی که کنترل آن بسیار ساده و خود آموز است ، شما  تنها با استفاده از ماوس بازی می کنید ، از گرافیک پیکسلی بازی لذت می برید و یک ماجراجویی عجیب و غریب را تجربه خواهید کرد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی دو بعدی ماجرایی کامپیوتر Super Turbo Demon Busters جدید

مشخصات بازی   Super Turbo Demon Busters:

نام بازی : Super Turbo Demon Busters

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : id Software

منتشر کننده : Bethesda Softworks

سبک بازی :ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Super Turbo Demon Busters

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *