دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر TARTARUS نسخه CODEX

سال 2230 است ، کشتی تحقیقاتی و استخراج گر Tartarus  ( MRS TARTARUS 220478) پروتکل امنیتی را بدون هیچ نشانه ای در نزدیکی سیاره نپتون فعال می کند. تنها راه برای زنده ماندن گروه ، رسیدن به پل ارتباطی و راه اندازی مجدد سیستم ها به صورت تکی است ، قبل از آن که فضاپیما بر روی سیاره نپتون سقوط کند .شما به عنوان Cooper ایفای نقش می کنید  ( او یک معدنچی  و یک آشپز است ) که هیچ تمرینی در زمینه ی خلبانی و الکترونیک ندارد .برای رهایی یافتن از این مهلکه مهندس فضاپیما ” Andrews” تا آن جا که می تواند به ما کمک می کند اگر چه به این اسانی هم که فکر می کنید کار پیش نخواهد رفت .

سایر توضیحات : بازی TARTARUS  عنوانی است با سبک اکشن ماجرایی که با پازل های چالش برانگیز درآمخیته است .شما به صورت اول شخص بازی می کنید و با دنیایی تاریک همراه با مضامین علمی تخیلی روبرو خواهید شد ، در Tartarus شما به عنوان Cooper ایفای نقش می کنید که تا کنون به عنوان معدنچی و آشپز فعالیت داشته است .حال فرض کنید که یک اشپز برای زنده ماندن مجبور به هک کردن ترمینال های یک فضاپیما شود ، باید از دستورات خاصی استفاده کنید ، که بسیار واقع گرایانه پیاده سازی شده اند برای این که هک کردن شما جواب دهد بعضا باید ایتم هایی را جست و جو کنید تا به اطلاعات مورد نیازتان دست پیدا کنید . این بازی عناصری با سبک Retro همانند فیلم های علمی تخیلی معروف دارد .گیم پلی اکشن اول شخص ، داستان عمیق  و پازل های پیچیده مبتنی بر متن از مهم ترین عناصری هستند که موجودیت Tartarus را تعریف می کنند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی فکری اکشن کامپیوتر TARTARUS جدید

مشخصات بازی   TARTARUS :

نام بازی : TARTARUS

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Abyss Gameworks

منتشر کننده : Abyss Gameworks

سبک بازی :ماجرایی ، اکشن ، شبیه ساز ، فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

TARTARUS

  • 1 replies
    1. یوسف says:

      بازی خوبیه ولی بازی کردنش مثل اینه که شما تو دانشگاه مجاز به استفاده از وای فای رایگان هستید ولی برای گرفتن رمزش باید معادله چند مجهولی استاد ریاضی رو حل کنید!!!
      برای انجام این بازی باید چند نکترو بدونید:
      اول: اینکه به زبان انگلیسی مسلط باشید!
      دوم: سازندگان یادشون رفته اعلام کنن این بازی برای دانشجویان رشته نرم افزار رایانه و کلا افراد آشنا به زبان برنامه نویسی سطح پایین رایانه ای ساخته شده!! چون بخاطر کار با رایانه های تحت DOS در بازی اگر به محیط DOS و یا زبان برنامه نویسی پاسکال آشنایی نداشته باشید کارتون سخت میشه و اگر اصرار به ادامه بازی دارید حتما باید از ویدیوهای والکترو در یوتیوب کمک بگیرید!!
      سوم: کاغذ قلم همراه داشته باشید برای نت برداری! چون به نظر میاد گفتگوها و برخی رمزها و کدها فقط یکبار گفته میشن و جایی ثبت نمیشن که برید دوباره ببینید! خود بازی هم همون اولش میگه قلم و کاغذ به همراه داشته باشید!!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *