دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The End v0.0.4

شما یک روباه را در اسارت در یک دنیای سایبرپانک تصور کنید . الهه مرموز شما را آزاد می کند و از شما می خواهد تا برای پیدا کردن آخرین انسان ها در این دنیا به او کمک کنید . در طول این ماجراجویی شما باید از توله خود در برابر تهدیدات مختلف محافظت کنید ، موش های موردعلاقه ، هواپیماهای بدون سرنشین و سایبورگ های خطرناک .  اما شما همچنین باید هوشمند باشید و راه خود را در اطراف شهر حفظ کنید و پازل ها را حل کنید تا از خطرناک بودن خودتان جلوگیری کنید . The End یک بازی تقسیم شده در قسمت های مختلف است و اولین بار کمی بیشتر از یک ساعت طول می کشد .

سایر توضیحات : The End یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Mata طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Mata و Plug In Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . حرکت با استفاده از جوی استیک و یا صفحه کلید و ماوس ، به آرامی بازی کنید تا دشمنان متوجه شما نشوند ، خواب برای بهبودی ، برداشتن و انداختن اشیا با دهان ، حمله یا پرش و از بین بردن سایبورگ ها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آیند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

نام: The End
شرکت سازنده: Mata
تاریخ انتشار: 2018
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: اکشن و ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Mata - Plug In Digital
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *