دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Initiate نسخه PLAZA

چشمهایتان را باز می کنید و یک تخت خواب نسبتا مدرن پیش رویتان است! هیچ صدایی و نیست و سکوت همه جا را فرا گرفته است. خاطرات بسیار مبهمی در ذهن شما چشمک می زند و این حالت زمانی بیشتر می شود که قصد بلند شدن از جایتان را دارید. ناگهان صدایی از یک میکروفون و اسپیکری از داخل دیوار بیرون می آید و شما از جا می پرید. چند کلمه اول را از دست دادید ولی بقیه کلمات یک وظیفه ساده را به شما می گویند؛ اینکه با استفاده از هوش و ذکاوت خود راهی برای خروج پیدا کنید! در بازی The Initiate این وظیفه شماست که راز این زندانی و اسیر شدن را دریابید و مهمتر از همه آیا می توانید از این مکان شوم جان سالم به در ببرید؟ این بازی داستان Nathan Rockford را روایت می کند. ای شخص حافظه خود را از دست داده و حالا در یک اتاق و خانه پر از تله و معما گرفتار شده است و باید راهی برای خروج بیابد. حال شما در نقش این شخص باید راهی برای خروج پیدا کنید، اسرار پشت این زندانی شدن را برملا کنید و سازمانی که وظیفه این عمل ننگین را به عهده دارد بیابید.

سایر توضیحات: بازی The Initiate یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های ماجرایی است که در آن شما از محل زندگی خود دزدیده شده اید و هیچ چیزی را به یاد نمی آورید. حال باید تمام اسرار پشت پرده را بیابید. بازی The Initiate از یک اتمسفر بسیار جذاب و ترسناک برخوردار است. همچنین حدود 60% اجسام این بازی قابل دسترسی هستند و شما باید از آنها استفاده کنید. این بازی توسط شرکت Deceptive Games Ltd برای پلتفرم ویندوز و مک تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود The Initiate جدید

مشخصات بازی The Initiate :

نام بازی : The Initiate

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Deceptive Games Ltd

منتشر کننده : Deceptive Games Ltd

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Initiate

به روز رسانی :

1397/05/02 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *