دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Train Mechanic Simulator 2017 نسخه HI2U + آپدیت 1.0.19

زمانی که برای اولین بار بازی های سبک شبیه ساز منتشر شد , معمولا پلیر مدیریت قسمتی را برعهده داشت و سعی می کرد با رهبری جمعی از کارکنان به هدف مشخصی برسد . پس از استقبال گیمرها از این سبک , کمپانی های سازنده تصمیم گرفتند تا طیف گسترده تری را در این سبک ارائه نمایند و بازی های شبیه ساز بزرگی مانند Robot Squad Simulator , Car Mechanic Simulator , 911 Operator , Farm Expert و EuroTruck Simulator را عرضه کردند . در این بازی ها , پلیر سهم عمده ای را برای انجام کارهای روزمره ایفا می کرد اما باز هم پس از گذشت مدتی این وجه از بازی نیز دچار تکرار شد . اینبار PlayWay S.A تصیمیم گرفت تا نوآوری را در این سبک ایجاد نماید . دیگر خبری از انجام کارهای روزمره و تکراری نیست , همیشه وسایل نقلیه و تجهیزات مختلف حاضر و آماده در دسترس شما قرار می گرفت و شما با خیال راحت وظایف خود را انجام می دادید , اما اینبار برعکس است .

سایر توضیحات : Train Mechanic Simulator 2017 یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Si7 Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی PlayWay S.A برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Train Mechanic Simulator یک شبیه ساز تعمیرگاه ترن و قطار است که این فرصت را به شما می دهد تا علاوه بر آشنایی با قسمت ها و قطعات مختلف قطارها , کمی با چالش های مختلف و کلافه کننده روبرو شوید . از سرتاسر جهان , لوکوموتیوهای از کار افتاده به تعمیرگاه شما آورده می شوند و شما باید مهارت خود را مورد ارزیابی قرار دهید . 3 کارگاه بزرگ با طیف گسترده ای از تجهیزات پیشرفته در اختیار شما قرار دارد  . جهان بازی بسیار بزرگ بوده و مساحتی حدود 25 کیلومتر مربع را شامل می شود , مساحتی که در خود خطوط راه آهن و مکان های مختلفی را جای داده است . جالب است بدانید همیشه در تعمیرگاه نخواهید بود و گاهی ماموریت هایی در خارج از شهر برای شما پیش می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Train Mechanic Simulator 2017 نسخه HI2U

مشخصات بازی Train Mechanic Simulator 2017 :

نام بازی : Train Mechanic Simulator 2017

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Si7 Studio

منتشر کننده : PlayWay S.A

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Train Mechanic Simulator 2017

به روز رسانی :

1396/01/15 آپدیت 1.0.19 اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *