دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Trooper 2 Alien Justice نسخه PLAZA

بیگانگان سال های سال است که به صورت صلح آمیز بر روی زمین حضور دارند اما مدتی است که برخی اختیارات از سایر موجودات سلب شده و تمامی حرکات زیر نظر موجودی به نام Ashtar صورت می گیرد . آنها برای قرن ها در منظومه شمسی ما فعال بوده اند و حالا به سیاره ما آمده اند تا ببینند چه چیزی روی زمین زندگی می کند . آنها به زودی ما را به عنوان موجودات شروری که ممکن است تهدیدی برای آنها باشیم ، خواهند شناخت و تصمیم می گیرند تا ما را هنگام ورود به فضا بکشند . هنگامی که ناسا اولین فضاپیمای خود را راه اندازی کرد ، Asthar تصمیم گرفت در مورد سطح علمی ما تحقیق کند و به نقاط ضعف ما برای پیروزی در جنگ پی ببرد . آنها برای مدت طولانی منتظر بوده اند اما اکنون وقت آن رسیده که به ما حمله کنند .

سایر توضیحات : Trooper 2 Alien Justice یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Marco Noordergraaf طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 2ForallGames برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . مردم به طور فزاینده ای خشونت آمیز رفتار می کنند و زندگی آنها در جنگ ، ایمان و خودکشی دشوار است و این لحظه ای است که آنها منتظرش بودند . آنچه که ASHTAR نمی داند این است که آنها نیز توسط یک گونه ای به نام ARCTURIANS تحت نظارت هستند که از قرن ها قبل برای دفاع در برابر حملات بیگانگان طراحی شده بود . ARCTURIANS یک سفینه به زمین با سایبورگ ها فرستاده است تا از ما دفاع کنند اما سفینه توسط ASHTAR متوقف شد و در طول نبرد ، در نزدیکی یک شهر بر روی زمین سقوط کرد .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Trooper 2 Alien Justice :

نام بازی : Trooper 2 Alien Justice

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Marco Noordergraaf

منتشر کننده : 2ForallGames

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Trooper 2 Alien Justice

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *