دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر WAR Pig Big Bang

ماموریت شما بسیار ساده است ، دشمنان را نابود کنید ، همین ! نه بیش تر و نه کم تر ، راه خودتان را با مبارزه درطول مراحلی متعدد و مهیج باز کنید . می توانید به صورت تک نفره بازی کنید یا اینکه با استفاده از قابلیت  Split Screen به صورت چند نفره با حد اکثر 6 تیم از بازی لذت ببرید .به هر حال شما باید از یک سری تاکتیک ها استفاده کنید چون که دشمنان شما به حملاتتان پاسخ می دهند ،ضد حمله ی دشمن می تواند آخرین لحظات شما و هم تیمیانتان باشد … پس نتیجه روشن است شما باید همواره یک قدم از دشمنانتان جلو تر باشید .از میان 30 سلاح هرکدام را که بیش تر دوست دارید انتخاب کنید و بدانید که انتخاب سلاح اشتباهی می تواند هم تیمی هایتان را به کشتن دهد .اگر فکر می کنید توانایی بالایی در این بازی دارید می توانید درصد سلامتی خودتان را افزایش دهید و زمان را کاهش دهید، این ممکن است جواب دهد .یک نام و رنگ مناسب برای تیمتان انتخاب کنید و مبارزات مهیج این بازی را اغاز کنید .

سایر توضیحات : یک بازی چند نفره زیبا که شباهت زیادی با بازی worms دارد ، شما می توانید در مقابل هوش مصنوعی مبارزه کنید یا اینکه دوستان خود را دعوت کنید و به صورت Split Screen از بخش چند نفره این بازی لذت ببرید .همچنین سلاح ها و مراحل متنوعی برای این بازی طراحی شده اند تا شما آزادی بیش تری داشته باشید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن چندنفره کامپیوتر WAR Pig Big Bang

مشخصات بازی   WAR Pig  Big Bang:

نام بازی : WAR Pig  Big Bang

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : magnussoft

منتشر کننده : magnussoft

سبک بازی :اکشن ،استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

WAR Pig  Big Bang

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *