دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wildilfe Park 3 Dino Invasion نسخه PLAZA

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که مدیریت یک باغ وحش به چه صورت است و چه هیجاناتی دارد و در قبال این مسائل باید چقدر زحمت کشید؟ در بازی Wildlife Park 3 Dino Invasion شما به عنوان یک مدیر باغ وحش می توانید تمام ایده های خود را پیاده سازی کنید. در این بازی شما یک باغ وحش بسیار خاص و جالب را در اختیار دارید و می توانید از بسیاری از امکاناتی که این بازی بر اساس نمونه های واقعی در اختیار شما قرار می دهد برای تزئین و بهبود کیفیت بصری باغ وحش خود استفاده کنید و محیط زندگی هر گونه ای را بر اساس نوع زیستگاه آنها بسازید. علاوه بر نظارت بر کار اصلی باغ وحش یعنی نگهداری و نمایش حیوانات مختلف، مسائل مختلف دیگری در این بازی نظیر کارکنان، بوفه، مربی های حیوانات، غذای حیوانات، کارگران ساخت و ساز باغ وحش و … در این بازی روی عملکرد باغ وحش شما تاثیر بسزایی دارند که باید برای آن ها نیز فکری کنید و با استفاده از سرعت خود به تمام این مسائل رسیدگی کنید.

سایر توضیحات: بازی Wildlife Park 3 Dino Invasion یک بازی بسیار جذاب در سبک شبیه ساز باغ وحش است که به شما این امکان را می دهد تا از گونه های مختلفی از حیوانات پذیرایی کنید. در این نسخه از بازی شما با بیش از 10 نوع دایناسور مختلف سر و کار دارید که توانید از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید. همچنین امکانات جدید دیگری نیز در این بازی گنجانده شده است. بازی Wildlife Park 3 Dino Invasion توسط شرکت b-alive gmbh برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Wildlife Park 3 Dino Invasion جدید

مشخصات بازی Wildlife Park 3 Dino Invasion :

نام بازی : Wildlife Park 3 Dino Invasion

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : b-alive gmbh

منتشر کننده : b-alive gmbh

سبک بازی :شبیه ساز – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Wildlife Park 3 Dino Invasion

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *