دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Yono and the Celestial Elephants تمام نسخه ها

Yono and the Celestial Elephants یک ماجراجویی بسیار عالی است ، این بازی پازل هایی دقیق ، شکار گنجینه ها و اندک مبارزاتی را در بر می گیرد ، البته باید بدانید در دنیای این بازی تنها نیستید !فیل ها محافظین بزرگ دنیا هستند ، آن ها هر هزار سال یک بار از ستاره ها به دنیا می آیند ، اکنون عصر فیلی است به نام Yono اما Yono هنوز خیلی جوان است ، او در یک امپراتوری قرار گرفته که ساکنان آن انسان ها هستند ، دشمنان استخوانی و ربات های Mekani سرتاسر این منطقه گسترش یافته اند ، پس دور ماندن از مشکلات بسیار سخت است .وظیفه ی Yono نجات دادن دنیا است ، دنیایی که تا کنون ندیده است ، دنیایی که در آن انسان ها ، زامبی ها و ربات ها در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

سایر توضیحات :در این بازی  شما با استفاده از خرطوم Yono پازل های متنوع را حل می کنید و به راز ها پی می برید ، خرطوم خود را از هوا ، آب و موجودیت های دیگر پر کنید تا نتایج متفاوتی ببینید .از 4 شهر بزرگ پر از کاراکتر های متفاوت بازدید کنید این شهر ها پر از فروشگاه ها و ماموریت های فرعی هستند . سه سیاه چال پر از پازل ، هیولا ها و Boss Fight نهایی که برای شما در نظر گرفته شده اند را تجربه کنید. شما حتی با ماجراجویی کردن در جنگل ها و غار ها  گنجینه ها و ارتقاء های متنوعی پیدا می کنید .متون باستانی را کنار هم قرار دهید تا تاریخچه ی دنیا را کشف کنید ،به راز پیشرفت انسان ها و تاثیرات فیل ها در گذشته پی ببرید.


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی فکری ماجرایی کامپیوتر Yono and the Celestial Elephants

مشخصات بازی   Yono and the Celestial Elephants:

نام بازی : Yono and the Celestial Elephants

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Neckbolt

منتشر کننده : Plug In Digital

سبک بازی :ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Yono and the Celestial Elephants

به روز رسانی :

96/08/02 نسخه جدید TiNYiSO اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *