دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Art of War 3 PvP RTS strategy v1.0.51 برای اندروید و iSO

در بازی Art of War 3 در طول جنگ های واقعی با بازیکنان مختلف از سراسر دنیا وارد مبارزات استراتژیکی  خواهید شد تا با فرماندهی , تسخیر و شکست دشمنان قدرت را در میدان جنگ به دست بگیرید . در بازی مجبور هستید در مبارزات PvP با دشمنان واقعی وارد رقابت شوید . با کشف تاکتیک های مبارزه ای جدید و توسعه راهبرد های خود در تلاش باشید تا با ارتقای پیاده نظام , تانک , وسایل نقلیه , نیرو های دریایی و نیرو های هوایی برتری بر دشمنان خود را در طول مبارزات به دست آورید .  (Art of War 3: Global Conflict (AOW یک بازی استراتژیکی بی نظیری است که سبکی شبیه بازی های محبوبی از سری های Red Alert و Command & Conquer را دارد . حوادث بزرگی در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد زیرا درگیری های جهانی عظیمی بین دو جناح Confederation و  Resistance متوقف نمی شود . حال شما نیر با نصب بازی طرف خود را انتخاب کنید تا دوش به دوش فرماندهان دیگر از سراسر دنیا برای منافع خود در برابر جناح مقابل ایستادگی کنید و دشمنان خود را به کمک یکدیگر از پای در آورید .

دانلود Art of War 3 PvP RTS strategy جدید

ویژگی های بازی Art of War 3 PvP RTS strategy :

– بهترین بازی استراتژی آنلاین با جنگ های PvP واقعی

– دارای سیستم کنترل کلاسیک RTS در جنگ (می توانید هر واحد را به طور مستقیم مانندAlert Red  یا Command & Conquer کنترل کرد)

– دارای گرافیک عالی با جزئیات دقیق و خیره کننده

– وجود انواع واحدها و توانایی های تاکتیکی برای رسیدن به پیروزی با راهکاری های مختلف

– وجود دو جناح با واحدهای رزمی منحصر به فرد همچنین نقاط قوت و ضعف متفاوت

– جنگ های جهانی پی در پی برای تسلط بر مناطق و کل جهان

– دارای بسیاری از مأموریت های تک نفره برای هر جناح

Art of War 3 PvP RTS strategy

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *