دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DiRT Rally برای PS4 + آپدیت

Dirt Rally یکی از جذابترین و پرطرفداراترین سری بازی های مسابقه ای بشمار می آید که بیشت تمرکز خود را بر روی مسابقات رالی متمرکز کرده است . بازیکنان در شرایط مختلف از نظر آب و هوایی و پیست های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند و توانایی و مهارت هایشان را مورد ارزیابی قرار می دهند . در زمان انتشار ، بازی 17 اتومبیل و 36 پیست مسابقه شبیه سازی شده از پیست های موجود در جهان واقعی را شامل میشد . مونت کارلو، Powys و Argolis شهرهایی بودند که پیست های مسابقه شان با ظرافت خاصی شبیه سازی شده بود .

سایر توضیحات : DiRT Rally یکی از بازی های سبک مسابقه ایاست که توسط کمپانی Codemasters طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی Deep Silver برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . در بروزرسانی های بعدی که توسط تیم توسعه دهنده منتشر شد ، سه مکان جدید Baumholder، Jämsä و Värmland و حالت مولتی پلیر به بازی اضافه گردید . Codemasters اعلام کرد که با FIA World Rallycross Championship یک تفاهمنامه همکاری امضا شده و از این به بعد شاهد حضور Circuit Lydden Hill (انگلستان)، Lånkebanen (نروژ) و Höljesbanan (سوئد) در بازی خواهیم بود . Dirt Rally تعداد بسیاری وسیله نقلیه در کلاس های مختلف و 16 کمپانی سازنده را در خود جای داده است . این خوروها شامل اتومبیل های 1960s، 70s، 80s، گروه B، گروه A، گروه R، 2000s و 2010s  Rallycross و Pikes Peak می شوند . بازی از گرافیک خارق العاده ای برخوردار بوده و از لحاظ کیفیت تصویر ، Dirt Rally برای کنسول های  PS4 و Xbox One با رزولوشن 1080p اجرا می شود .

مشخصات بازی DiRT Rally :

نام بازی : DiRT Rally

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Codemasters

منتشر کننده : Deep Silver

سبک بازی : مسابقه ای

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +3

لینک مرتبط : PlayStation

DiRT Rally

به روز رسانی :

96/09/04 ریجن 2 + آپدیت 104 اضافه شد
  • 4 replies
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        بابت این مشکل عذرخواهی میکنیم.
        متاسفانه اون فایل از روی سرور حذف شده و باید مجددا کل مجموعه رو آماده و آپلود کنیم که بتونید دانلود کنید. البته باید پارته ارو از اول دانلود کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *