دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی دفاع از قلعه Grow Castle v1.37.6 – اندروید و iOS

Grow Castle

اگر فکر می کنید که دفاع از قلعه به دلیل وجود استحکام آن کار بسیار آسانی است بدون شک در اشتباه هستید. بازی Grow Castle از بازی هایی است که به شما ثابت می کند که دفاع نیز همانند حمله کار بسیار مشکل و دشواری است و برای اینکار نیازمند یک استراتژی بسیار قوی هستید. بازی Grow Castle یک بازی در سبک دفاع از قلعه است که پایانی ندارد و به شما امکان می دهد تا قهرمان خود را داشته باشید و اسلحه های منحصر به خود را برای دفاع از قلعه به کار ببندید. مهمترین، اصلی ترین و تنها واحد اقتصادی شما در این بازی طلا است و با استفاده از راهکارهایی باید به بیشتر شدن ذخایر طلای خود کمک کنید که همین مسئله به بهبود وضعیت دفاعی قلعه شما منجر می شود. این بازی از ابتکار شرکت بازی سازی RAON GAMES است که برای پلتفرم های اندروید و iOS طراحی و تولید شده است و تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه از این بازی توسط کاربران اندرویدی از گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز آن 4.5 از 5.0 است.
یکی از ویژگی های

بازی Grow Castle

بدون شک ابتکاری بودن داستان آن و همچنین استفاده از فضای گرافیکی بسیار ساده آن است. همین مسئله باعث شده است که این بازی با استقبال بسیار زیادی روبرو شود. در این بازی شما می توانید از بیش از 80 نوع قهرمان مختلف استفاده کنید که هر کدام نقاط قوت و توانایی های خاص خود را دارند و به تقویت بنیه دفاعی قلعه شما کمک می کنند. همچنین شما می توانید این قهرمان ها را تقویت کنید اما این کار باید با یک استراتژی بسیار قوی صورت گیرد چرا که هر قهرمان تا سقف 9 بار می تواند تقویت شود.

 

 

  • تغییرات نسخه v1.37.6 :
  • Check out the in-game patch notes for more details
    Bug fixes

 

نام: Grow Castle
حجم فایل: 45 مگابایت
شرکت سازنده: RAON GAMES
ورژن: v1.37.6
آپدیت: 19 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
سبک بازی: آرکید
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.4 به بالا و ای او اس 8.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/06/19 نسخه v1.37.6 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *