دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Kill Shot Bravo برای اندروید

به تجربه اولین بازی تک تیر اندازی شخصی بر روی گوشی و تبلت های اندروید خوش آمدید . حال دیگر زمان آن رسیده است که سلاح خود را پر کرده و به ثبت 5 ستاره ای FPS بپردازید . شما می توانید در این بازی هیجان انگیز به خود تجهیزات و سلاح های سنایپ قاتل های حرفه ای , سلاح ها های معمولی مانند مسلسل و آخرین تجهیزات نظامی را انتخاب کرده و ماموریت های مبارزه ای عمیق در قلمرو دشمن های خود تکمیل کنید . شما به عنوان سرباز نیرو های ویژه در داخل بازی آموزش دیده اید که برای انجام ماموریت های مخفی و ویژه جهت آوردن صلح به دنیا نیرو های دشمن موجود در سر راه خود را از بین ببرید .

Kill Shot Bravo داری خشونت های شدید واقع بینانه است به همین دلیل برای کاربران بالای 17 سال توصیه می شود . در نسخه جدید این بازی چند مرحله جدید نیز اضافه شده است که به ناوگان دریایی و سازه های شناور در دریا که از طرف دشمن محاصره شده می رود تا با انجام ماموریت های مخفی به پاک سازی دشمنان خود بپرازید . شما در این نسخه شاهد وجود 50 عملیات ماموریت جدید سیاه خواهید شد .

Kill Shot Bravo

ویژگی های بازی Kill Shot Bravo :

– سفر به مناطق مختلف دنیا برای مبارزه با تهدید های تروریستی

– برخورد با انوع مختلف دشمن و هر کدام با نقاط قوت خود و اهداف مبارز

– دنبال کردن و خنثی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین

– وجود دشمنان و تکاور با آر پی جی، تک تیر انداز ، تفنگدار ، و بمب افکن

– تست مهارت خود را در برابر تک تیر واقعی

– شکار کردن دشمنان قبل از شکار شدن

– استفاده از heat meter خود در منطقه خطرناک دشمن

– یافتن راحت هدف خود

– ایجاد اتحاد قدرتمند با بازیکنان دیگر و کمک به یکدیگر به موفقیت و تکمیل ماموریت های پر خطر

Kill Shot Bravo

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *