دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Lords of the Fallen 1.1.3 برای اندروید و iOS + مود

بازی Lords of the Fallen یک بازی در سبک اکشن و رازآلود است که شما در آن به مبارزه با هیولاهای بسیار بزرگ و وحشی می پردازید و در مبارزات تن به تن با آنها پنجه در پنجه خواهید شد. مبارزاتی بسیار خونین و مرگبار! در این مبارزات بدون شک مهارت و قدرت بازیکن و شخیصت اصلی داستان حرف اول را می زند اما باید به این نکته توجه کنید که در این بازی علاوه بر قدرت، ذکاوت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هوشیاری در مقابل حرکات دشمنان بدون شک رمز موفقیت شماست و به شما امکان زنده ماندن می دهد. در دنیای بسیار بزرگ اما تاریک Lords of the Fallen سفر کنید و با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود به قلب تاریکی بروید. با Harkyn, Yetka و Kaslo همراه شوید و به آنها در سفر پر فراز و نشیب خود به سمت صومعه تاریکی و منطقه Demon Queen Acasha کمک کنید. بازی Lords of the Fallen توسط شرکت بازی سازی CI GAMES SA برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شد تا شما بتوانید کیفیت بازی Lords of the Fallen را در گوشی های موبایل خود تجربه کنید.

سایر توضیحات: در بازی Lords of the Fallen شما باید با اسلحه های مختلف با دشمنان خود در نبردهای تن به تن روبرو شوید و در این مبارزات باید هنر شمشیر بازی خود را به دشمنان نشان دهید. باید با استفاده از ترکیب حرکت ها مختلف و شمشیر خود، زخمی کاری بر پیکر دشمن وارد کنید تا بتوانید آنها را شکست دهید. در این بازی شما با استفاده از کنترل های ساده به جنگ دشمنان می روید اما سرعت عمل شما برای مبارزه و دفاع در برابر حملات آنان کاری بس دشوار است که با مهارت خود می توانید از پس این کار بر بیایید. علاوه بر این شما می توانید قدرت شخصیت ها محبوب خود را افزایش دهید و اسلحه های بهتری برای آنان فراهم کنید.

دانلود lords of fallen جدید

ویژگی های اصلی بازی Lords of the Fallen:

قابلیت بازی و مبارزه به صورت تن به تن و به اصطلاح PVP

کنترلرهای بسیار ساده و راحت برای انجام انواع حرکات نمایشی و مبارزات بسیار تکنیکی

قابلیت به روز رسانی و بهبود قدرت های شخصیت اصلی داستان با استفاده از طلا

گرافیک فوق العاده و HD همراه با صحنه پردازی های منحصر به فرد

گیم پلی بسیار زیبا و اعتیاد آور همراه با صحنه های اکشن فراوان

صداگذاری بسیار حرفه ای و مطابق نسخه های دیگر بازی

و …

Lords of the Fallen

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *