دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Mage and The Mystic Dungeon v5 برای اندروید و iOS

Mage and The Mystic Dungeon آیا برای یک ماجراجویی شگفت انگیز و چالش برانگیز آماده هستید؟ آیا خوب می توانید همه چیز را به خاطر بسپارید؟ اولین قدم برای شروع این بازی جذاب داشتن حافظه ای قوی میباشد.”Mage and The Mystic Dungeon” یک بازی ماجراجویی هیجان انگیز است که شما را به رقابتی جنجالی و شگفت انگیز می برد تا با رقابت و پیروزی در کنار دوستان خود در سراسر جهان لذت ببرید. در تمام مراحل در کنار شما خواهیم بود تا با راهنمایی های به موقع شما را در رسیدن به پیروزی همراهی کنیم.

سایر مشخصات : اگر در شروع بازی قادر به شناسایی دقیق موانع نیستید نگران نباشید چرا که با تمرین و تکرار، شما قادر به غلبه بر موانع  مختلف سر راه خود خواهید شد و مهارت های پریدن از موانع متعدد و واکنش سریع به حملات دشمنان را در خود افزایش خواهید داد که باعث سرعت بخشیدن در رسیدن شما به مرحله پایانی بازی خواهد شد. با کشف رموز مختلف در مراحل مختلف پاداش های ارزشمند دریافت کرده و قهرمان داستان شوید. رموز بزرگ و پاداش های شگفت انگیز در انتظار کسانی هستند که به انتهای زندان می رسند. تلاش کنید و خود را به پایان بازی برسانید.

Mage.and.The.Mystic.Dungeon.center

ویژگی های بازی Mage and The Mystic Dungeon :

– طراحی گرافیکی سه بعدی جذاب و شگفت انگیز

– جلوه های صوتی گیرا برای جذب بازیکن

– گیم پلی منحصر به فرد

– قابلیت دسترسی به گزینه های شکار و به دام انداختن در مراحل مختلف بازی

– استفاده از ابزار های مکانیکی با توانایی های شگفت انگیز

– قابلیت ذخیره بازی و ادامه در زمان دیگر

– افزایش قابل توجه توانمندی های بازیکن در زمینه واکنش سریع و به حافظه سپردن

– رقابت در چالش های شگفت انگیز

– قابلیت ارتقا توانمندی های بازیکن در نبرد

– دسترسی به گزینه رقابت با دوستان در سراسر جهان

Mage and The Mystic Dungeon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *