دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی PewDiePie’s Tuber Simulator v1.18.0 برای اندروید و iOS + مود

PewDiePie’s Tuber Simulator سفر خود به دنیای رنگی رنگی ها را آغاز کنید و با دوستان خود در سراسر جهان در این رقابت و بازی جذاب همراه شوید و زمان بگذرانید. مراحل را پشت سر بگذارید و دنیای رنگارنگ خود را بسازید. خرید کنید، با دوستان خود دیدار کنید و خوش بگذرانید و لذت ببرید. ما در تمام مراحل در کنار شما خواهیم بود و شما را همراهی خواهیم کرد پس نگران نباشید و عجله کنید و بازی را شروع کنید و ادامه دهید. در این بازی زیبا و جذاب از انجام کار های عادی خود لذت ببرید و برای گذراندن زندگی خود تلاش کنید تا سکه جمع آوری کنید.

سایر مشخصات : چالش هایی در شروع و ادامه بازی برای شما در نظر گرفته شده است که با رقابت و پیروزی در این چالش ها می توانید امتیازات بالایی کسب کرده و به مراحل بالاتر با توانمندی های بیشتر صعود کنید و با دنیایی شگفت انگیز و رویایی آشنا شوید. در گوشه و کنار این سرزمین معماهایی برای حل و کشف رموز این سرزمین برای شما طراحی شده است که با جستجو و کشف این رموز با شگفتی های این دنیا آشنا خواهید شد. این بازی زیبا و متفاوت محصولی از استودیوی بازی سازی Outerminds Inc می باشد که توانسته نظر ده ها میلیون کاربر را به خود جلب کند.

PewDiePies.Tuber.Simulator.center

ویژگی های بازی pewDiePie tuber simulator :

– طراحی گرافیکی جذاب و رنگارنگ

– جلوه های صوتی گیرا و فعال

– چالش های قدرتمند و مهیج برای تجربه هیجان و کسب امتیاز

– رقابت آنلاین با دوستان در سراسر جهان

– دنبال کردن بازیکنان علاقمند به این بازی و ر ای دادن به آن ها

– به اشتراک گذاری و تبادل نظر با دوستان در ارتباط با میزان جذابیت و کم و کاستی های بازی

PewDiePie’s Tuber Simulator

به روز رسانی :

1396/11/21 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *