دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Rapala Fishing Daily Catch v1.4.9 برای اندروید و iOS + مود

Rapala Fishing Daily Catch اگر شما از علاقمندان به دنیای زیبای ماهی های رنگارنگ هستید بازی Rapala Fishing Daily Catch را برای تجربه هیجانی تکرار نشدنی به شما پیشنهاد می کنیم. سفر خود به دنیای زیبای زیر آب را شروع کنید. در بازی مهیج و زیبای Rapala Fishing Daily Catch مکان های زیبای دریایی و موجودات آن ها به صورت سه بعدی نزدیک به واقعیت به خوبی شبیه سازی شده است که باعث جذب چند برابر علاقمندان به این بازی شده است. عجله کنید و وارد دنیای ماهی ها شوید و از این سفر شگفت انگیز و رویایی لذت ببرید.

سایر مشخصات : مهارت های خود در زمینه ماهی گیری را در Rapala Fishing Daily Catch عملی کنید و با قلاب ماهیگیری مجهزی که در اختیار شما قرار گرفته شده است به ماهیگیری بپردازد. در شروع و ادامه بازی ما به کمک شما خواهیم آمد و در شناسایی ماهی های خوشمزه و زیبا و نحوه قلاب انداختن در زمان مناسب به شما کمک خواهیم کرد. بنابراین هوشیارانه از این کمک ها استفاده کنید و خوب ماهی بگیرید. آشنایی با انواع مختلف ماهی ها، دریاچه ها، موجودات زنده دریایی، گیاهان و… از مهمترین ویژگی های بازیRapala Fishing Daily Catch  می باشد. این هیجان بزرگ را با دوستان خود در سراسر جهان به اشتراک گذاشته و در کنار آن ها در سفری رویایی به سرزمین ماهی های رنگارنگ به ماهی گیری مشغول شوید. استراتژی هایی برای مقابله در برابر ماهی های بسیار بزرگ در اختیار شما قرار می گیرد، از آن ها استفاده کنید تا بتوانید زنده بمانید و ماهی های بزرگ بگیرید!

Rapala.Fishing.Daily.Catch.center

ویژگی های بازی Rapala Fishing Daily Catch :

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا و نزدیک به واقعیت

– تجربه ماهیگیری در آب های شیرین در فضای جذاب سه بعدی

– رابط کاربری ساده و آسان

– قابلیت ماهیگیری نامحدود

– رقابت در مسابقات ماهیگیری روزانه در برابر ماهیگیرانی از سراسر جهان

– جمع آوری امتیازات بالا با پیشرفت و ماهی گیری در مراحل ابتدایی

Rapala Fishing Daily Catch

به روز رسانی :

96/08/27 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *