دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Steep برای PS4 + آپدیت 115

Steep یک بازی ورزشی است که در جهانی باز و کوه های آلپ ها و دنالی (مک کینلی) روایت می شود ، جایی که این اجازه به پلیر داده شده است تا آزادانه محیط اطراف خود را مورد بررسی قرار دهند . این بازی را می توان از منظر اول شخص یا شخص ثالث بازی کرد که بلافاصله و با اراده بازیکنان بسرعت قابل تغییر خواهد بود . این بازی همچنین از دوربین GoPro در طول مسابقات نیز استفاده می کند . چهار فعالیت اصلی اسکی، بال پرواز، اسنوبورد و پاراگلایدر در این نسخه به چشم می خورد . بازی این امکان را فراهم ساخته تا پلیر بتواند براحتی میان فعالیت های مختلف سوئیچ کرده و نهایت هیجان را تجربه کند .

سایر توضیحات : Steep یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط کمپانی Ubisoft Annecy طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی Ubisoft برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . Steep بیشترین توجه خود را بر روی بخش آنلاین متمرکز کرده است ، جایی که تعداد بسیاری از پلیرها می توانند در یک مسابقه نفسگیر در عرصه های مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند . ویژگی به نام collide وجود دارد که با فعال کردنش می توانید با سایر گیمرها همکاری کنید . نقشه بازی بسیار وسیع بوده و کشف مکان های بکر و دیده نشده توسط پلیر می تواند جذابیت های خود را داشته باشد . البته وجود یک دوربین می تواند برای کشف مکان های جدید مورد استفاده قرار گیرد . این بازی همچنین دارای یک سیستم ترفند است که به بازیکنان اجازه می دهد تا تکنیک های ویژه ای مانند چرخاندن و گرفتن را در حالی که اسکی یا اسنوبورد دارند ، انجام دهند . در صورتی که حرکات را بدرستی انجام دهید ، امتیازی نیز نصیبتان خواهد شد و اگر بازیکن در یک مسابقه عالی عمل کند ، مدال را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد .

مشخصات بازی Steep :

نام بازی : Steep

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Ubisoft Annecy

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : ورزشی

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +12

لینک مرتبط : PlayStation

Steep

به روز رسانی :

96/10/07 ریجن 2 + آپدیت 115 اضافه شد
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *