دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tap Titans 2 v5.16.1 برای اندروید و آیفون

Tap Titans 2

جزو دسته RPG-lite محسوب میشود که باید با استفاده از ضربه به روی صفحه گوشی مراحل مختلف را پست سر بگذارید. این بازی طرفداران و هواخواه های مخصوص به خود را دارد که از این نوع بازی ها نهایت لذت را میبرند و بازی هایی نظیر Flappy Bird را دوست دارند و میتوانند با استفاده از تنها حرکت این نوع بازی ها یعنی ضربه زدن به صفحه نمایش، ساعت ها خود را سرگرم کنند. در این بازی ، قهرمان و شخصیت داستان یک شمشیر به دست دارد و باید با استفاده از این شمشیر به جنگ دیوها و شیاطین برود. زمانیکه که شما شیاطین را با استفاده از شمشیر افسانه ای خود شکست میدهید، سکه هایی را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. شما میتوانید از این سکه ها برای قوی تر کردن و مجهزتر کردن قهرمان خود استفاده کنید و یا اقدام به جمع آوری نیروهای متحد خود کنید. همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره کردیم، نیروهای متحد نقش بسیار زیادی در موفقیت و پیروزی شما بازی می کنند چرا که آنها به صورت خودکار به دشمنان تیر و نیزه پرتاب میکنند و شما را در این راه کمک میکنند. همچنین شما میتوانید نیروهای متحد خود را قدرتمند تر سازید. در این بازی امتیاز بیشتر مسئله حیاتی است. اما در مراحلی نیز شما با رئیس ها و غول های بزرگ روبرو می شوید که ان مراحل دارای محدودیت زمانی هستند. توجه داشته باشید که هر چه مراحل بیشتری را پشت سر بگذارید، شدت سختی مراحل نیز بیشتر و بیشتر میشود. از نکات قابل توجه این بازی میتوان به گرافیک زیبا و فانتزی آن اشاره کرد که شخصیت های مختلف را با طراحی های منحصر به فرد به تصویر می کشد. همین مسئله باعث میشود که زمان بازی، لبخند مبنی بر جالب بودن بازی به لبان شما بنشیند. پس اگر علاقمند به این سبک بازی هستید، پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید. از ویژگی های اصلی

بازی Tap Titans 2

می توان به گرافیک زیبا و فانتزی، بیش از 120 نوع غول و تایتان مختلف، امکان آزاد کردن پیشرفت های مختلف و استفاده از انها برای نابودی دشمن، امکان استفاده از تجهیزات مختلف، وجود چندین نوع حیوان دست آموز و وفادار و قابلیت بازی به صورت آنلاین اشاره کرد.

  • تغییرات نسخه  v5.16.1 :

 

  • Added notification for when torches are available
  • Changed visuals on Video Fairy panels
  • Improved visibility with equipped avatar frames and dungeon rewards
  • Fixed Dungeon Eggsplorer panel being opened without menu being expanded
  • Fixed avatar frames displaying incorrectly
  • Fixed locked floor timers not updating
  • Fixed Shared Leaderboard not closing
نام: Tap Titans 2
حجم فایل: 109 مگابایت
شرکت سازنده: Game Hive Corporation
ورژن: v5.16.1
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و ای او اس
سبک بازی: نقش آفرینی - سرگرم کننده
مناسب برای گروه سنی: 7 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 5.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/02/21 نسخه v5.16.1 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *