دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Temple of Elemental Evil, The – PC نسخه GOG

Temple of Elemental Evil, The بنابراین می توانید ماجراجویی و کاوش خود را در قلمرو Greyhawk آغاز کنید و پا به عرصه مبارزه و رقابت بگذارید. این یک ماجراجویی می باشد که شما را به عمق اصلی و مرکز رمز و رازها می برد. جایی که به هسته اصلی شرارت و پلیدی می رسید. ارواح پلید و شیطانی فرقه و تفکری را پیدا کرده اند تا اشکال مختلف شیطان و المان های متنوع آنها را کاوش کنند و بتوانند به آنها دست پیدا کنند. این فرقه تنها در یک معبد در بیرون روستای Hommlet در یک ناحیه بد و ناخوشایند که به نام Nulb مشهور می باشد اقامت دارند. به زودی این فرقه توانستند افزایش پیدا کنند تا تمام منطقه را در ظلم و ستم فرو ببرند و آن را اداره کنند. اکنون دوران وحشتناک و بدی همراه با خشونت بسیار زیاد برای منطقه ایجاد شده است.

سایر مشخصات : حال جنگ ها و نبردهای بسیار سختی در حال وقوع است و این جنگ ها سرانجام توسط نیروها و ارتش خوب ها در مجاورت این سرزمین به سرانجام می رسند. حال معبد نابود و ویران شده است، تبهکاران و خائنان دستگیر و زندانی شده اند و نظم برقرار گشته است. حال معبد در گوشه ای دور از خاطره ها ویران و پژمرده افتاده است. تا اینکه … بازی بسیار جذاب Temple of Elemental Evil, The یک بازی کلاسیک نقش آفرینی می باشد که بر پایه ماجرای مشهور Greyhawk ساخته شده است. در این بازی با هزاران هیولای مختلف روبرو خواهید شد. همچنین با فتح های بزرگ و لذت بخش و جادوها و سحرهای گوناگون دست و پنجه نرم خواهید کرد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Temple.of.Elemental.Evil.The.center

مشخصات بازی Temple of Elemental Evil, The :

نام بازی : Temple of Elemental Evil, The

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : September 16, 2003

شرکت سازنده : Troika Games / Hasbro Inc.

منتشر کننده : Troika Games / Hasbro Inc.

سبک بازی : اکشن، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

Temple of Elemental Evil, The

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *