دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Sandbox Evolution v1.5.2 برای اندروید و iOS + مود

The Sandbox Evolution اگر شما فردی هستید که از قدرت تخیل بالایی برخوردار است این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. بازی The Sandbox Evolution یک بازی دو بعدی پیکسلی است که در آن شما به ساخت دنیای مطابق میل خود می پردازید. در این بازی شما عناصر سازنده جهان را در اختیار دارید تا دنیا را آن طور که دوست دارید بسازید. از علم فیزیک استفاده کنید زیرا قوانین فیزیک در بازی The Sandbox Evolution همانند دنیای واقعی عمل میکند یعنی تمام پدیده های طبیعی به مانند واقعیت عمل می کنند. آتش می سوزاند، آب خاموش میکند، باد می وزد. میتوانید انسان ها را به شکل های مختلفی بسازید حتی میتوانید خالق زامبی ها باشید و آن ها را هر جا که دوست دارید قرار دهید. همچنین میتوانید تمام ساخته های خود را با یک حرکت نابود کنید. از عناصر مختلف استفاده کنید و برای ساختن نیازمندی های خود بهره ببرید. در این بازی ماموریت های ساده و یا حتی پیچیده ای به شما محول میشود که باید آن ها را انجام دهید. برای مثال شما باید با آب و خاک گل بسازید یا حتی با مدارهای الکتریکی به ساخت باتری بپردازید.

سایر توضیحات : این بازی که بیش از 5 میلیون دانلود داشته توسط شرکت PIXOWL INC ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای استفاده کاربرانی که قوه تخیل بالایی دارند عرضه شده است. همه چیز در اختیار شماست تا جهانی به شکل رویاهایتان بسازید و حتی می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و دنیای تخیلی آن ها را نیز ببینید. هیچ چیز شما را در این بازی برای ساخت دنیای خیالیتان محدود نمیکند جز قدرت تخیل خودتان! همین الان می توانید بازی The Sandbox Evolution را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و به ساخت دنیای رویایی خود مشغول شوید. پس فرصت را از دست ندهید!

The.Sandbox.Evolution.center

ویژگی های بازی The Sandbox Evolution :

 – گرافیک دو بعدی ولی در عین حال جذاب

 – امکان ساخت فرمول های شیمیایی با دستکاری آب، خاک، الکتریسیته

 – قابلیت اتصال به فیسبوک و به اشتراک گذاری با دیگر بازیکنان

 – استفاده از قدرت تخیل در ساخت جهانی جدید بر اساس سلایق شخصی

 – وجود بیش از 150 عنصر جهت ترکیب و ساخت فرمول های جدید

 – گیم پلی روان و ساده

The Sandbox Evolution

به روز رسانی :

1396/12/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *