دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی TheoTown v1.4.36 برای اندروید + مود

TheoTown یک بازی فوق العاده در سبک شبیه سازی که به تازگی برای علاقه مندان به بازی های مدیریتی و شهرسازی منتشر شده است. از قدرت خلاقیت خود استفاده کنید و با نظمی خاص شهر رویایی خود را بسازید و مدیریت کنید. هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد، تمامی ساختمان های لازم که یک شهر لازم دارند را شما میتوانید در بازی TheoTown بسازید. از خانه، مدرسه، مراکز تجاری، ادارات، پارک ها و فضای سبز گرفته تا هر ساختمانی که به فکر شما برسد را قادرید که در شهر تخیلی خود داشته باشید. همه چیز به قدرت تخیل و خلاقیت شما بستگی دارد. خودتان را به هیچ چیزی محدود نکنید چرا که بازی TheoTown این فرصت را در اختیار شما علاقه مندان به بازی های شبیه سازی شهری قرار داده تا هر آنچه را که دوست دارید در شهر خود پیاده کنید.

سایر توضیحات : هم چنین می توانید با ساخت مراکز فرهنگی مثل مدرسه سطح فرهنگی شهروندان خود را بالا ببرید و میزان رضایت مردم شهر را از خود بالا ببرید. شهر خود را مدیریت کنید و از ارتقا آن لذت ببرید و با هزاران آیتم در دست، به رونق و شکوفایی شهر خود مشغول شوید. بازی فوق العاده عالی TheoTown که برای علاقه مندان به بازی های شبیه سازی توسط شرکت بازی سازی blueflower طراحی شده با حجم بسیار کمش به صورت رایگان از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است که شما هم میتوانید این بازی بسیار مهیج را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و بازی کنید.

TheoTown.center

ویژگی های بازی TheoTown :

 – وجود بیش از صدها آیتم مختلف جهت ساخت و ارتقا شهر

 – گرافیک بسیار خوب بازی

 – انواع ساختمان های قابل ساخت در شهر

 – حجم بسیار کم در کنار تنوع بسیار زیاد آیتم های موجود در بازی

TheoTown

به روز رسانی :

1396/12/02 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *