دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال عالیجناب – تمامی قسمت ها

عالیجناب نام یک سریال به کارگردانی سام قریبیان و تهیه کنندگی علی طحانجی است . که در 13 آذر ماه سال 1396 در شبکه ی نمایش خانگی منتشر شد . این پروژه به تهیه کنندگی مشترک سعید سهیلی و علی طحانجی و نگارش و کارگردانی سام قریبیان 21 شهریور ماه 1395 جلوی دوربین رفت و به مدت 45 روز در پیش تولید بود و تصویربرداری آن نیز سه ماه به طول انجامید . فصل دوم این مینی سریال نیز در هفت قسمت به نگارش درآمده است که قرار شد بعد از عرضه فصل اول به تولید برسد . سام قریبیان سریال «عالیجناب» را در شش قسمت نوشته و کارگردانی آن را هم بر عهده داشته‌است . سعید سهیلی و علی طحانجی هم به‌طور مشترک آن راتهیه کرده‌اند . قسمت اول این سریال در تاریخ سیزدهم آذر سال ۹۶ پخش خواهد شد و طی ۶ هفته متوالی (دوشنبه‌ها) ادامه دارد .

داستان این سریال به ماجرای دو رقیب انتخاباتی می‌پردازد . دکتر احمد ملک پس از انجام مناظرات انتخاباتی با رقیب خود مهندس صفاریان و برگزاری انتخابات به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران انتخاب می‌شود. تلاش او برای امضای معاهده‌ای مهم موافقان و مخالفان زیادی دارد. 48 ساعت قبل از برگزاری اجلاس، تهدیدات علیه خانواده او، امنیت ملی را به خطر می‌اندازد. دکتر ملک باید بین حفظ امنیت خانواده و امضای معاهده یکی را انتخاب کندکه در آخرهم دکتر ملک …

firefox_2018-03-03_12-15-38

مشخصات فیلم سریالی عالیجناب :

– ژانر : درام ، مهیج

– کارگردان : سام قریبیان

– نویسندگان : سام قریبیان

– تهیه کننده : علی طحانجی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ پخش : 13 آذر ماه 1396

– مدت زمان : 60 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : امیر آقایی، سعید آقاخانی، لیلا اوتادی، پرویز پورحسینی، حسین پاکدل، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، حسین سلیمانی، آزاده صمدی، حسین عرفانی، احسان کرمی، نازنین کریمی، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، پریوش نظریه، مهتاج نجومی و حسین یاری.

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : Wikipedia

دانلود سریال عالیجناب

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *