دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی ویرایش فایل های ویدئویی – Adobe Premiere Pro CS6 The Complete Video Editing Course

ادوبی پریمیر پرو قابلیت ویرایش فایل های ویدویی را دارد . شما در این آموزش نحوه میکس و ویرایش فیلم را به طور مقدماتی و حرفه ای فراگیری میگیرید و می توانید از رنگ بندی ها و فیلتر ها در فایل های ویدئویی استفاده کنید و همچنین یک فایل تصویری را با دیگر فایل های تصویری ادغام کنید . با استفاده از نرم افزار Adobe Premiere Pro CS6 می توان بصورت کاملا حرفه ای برای تدوین فایل های تصویری استفاده کرد . از قابلیت های این برنامه می توان به وارد کردن فیلم به محیط نرم افزار, ویرایش چند فیلم همزمان, استفاده از افکت های ویژه در نرم افزار, تنظیمات نور و حرکت در نرم افزار, آهسته کردن فیلم در محل دلخواه, استفاده از فایل های صوتی, ویرایش فایل های صوتی و چندین ویژگی برتر دیگر اشاره کرد . با استفاده از این مجموعه شما می توانید تمامی ابزار ها و تکنیک هایی که در فیلم از آن ها استفاده شده را آموزش ببینید . سپس فایل های صوتی و تصویری را وارد محیط نرم افزار کنید و انجام تکنیک های اساسی و تخصصی مانند تصحیح رنگ ها , استفاده از ابزارهای پیشرفته , کار با لایه ها , استفاده از keyframe , انجام میکس صوتی و افکت های صوتی و غیره را بصورت حرفه ای فرا بگیرید و در پایان قادر خواهید بود که به ویرایش و خلق تصاویر حرفه ای با استفاده از این نرم فزار بپردازید .

سایر توضیحات : شما بعد از آموزش Adobe Premiere Pro CS6 The Complete Video Editing Course خواهید توانست که ویدئو ایمپورت, فایل های ویدئویی را ویرایش و به آن افکت اضافه کنید و همچنین چندین کار دیگر که در نهادین منجر به ساخت یک فیلم ویدئویی ارزشمند خواهد شد در این فیلم آموزشی به صورت قدم به قدم جلو میرویم که این کار برای مبتدیان بسیار مناسب و حائز اهمیت می باشد . افراد برای استفاده از این نرم افزار لازم نیست تجربه ای داشته باشند با آموزش 5 ساعته این مجموعه همه چیز را فرا میگیرید و قادر هستید که فیلم های شخصی زیبایی بسازید . فیلم آموزشی Adobe Premiere Pro CS6 The Complete Video Editing Course توسط دو نفر از بهترین و محبوب ترین مدرسین بنام های Phil Ebiner و Video School Online Inc طراحی و ساخته شده و همکنون کمپانی Udemy این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش کامل ویرایش فایل های ویدئویی در ادوبی پریمایر پرو لذت ببرید .

  مشخصات فیلم آموزشی Adobe Premiere Pro CS6 The Complete Video Editing Course : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Udemy – مدرسین : Phil Ebiner و Video School Online Inc – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 5 ساعت – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Adobe Premiere Pro CS6 The Complete Video Editing Course : – معرفی دوره – مواد مکمل – مبانی نرم افزار ادوبی پریمایر – ویرایش فایل های صوتی در ادوبی پریمایر – اصلاح رنگ و رنگ بندی در ادوبی پریمایر – متن و عنوان – افکت های ویدئویی و میکس در ادوبی پریمایر – صفحه سبز – برش نهایی، صادرات و آپلود اینترنتی – درس پاداش  

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Adobe Premiere Pro CS6 The Complete Video Editing Course

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *