دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Installing And Administering Microsoft SQL Server 2016 لیندا

با استفاده از نرم افزار مایکروسافت اس کیو ال سرور 2016 کاربران میتوانند بانک اطلاعاتی عظیم برای اطلاعات خود طراحی کنند و از ویژگی برتر این نرم افزار که شامل امنیت بالا در نگه داری اطلاعات می باشد اشاره کرد . کاربران و مهندسین نرم افزار میتوانند برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی پیشرفته در نرم افزارها از Microsoft SQL Server 2016 استفاده کنند . از امکانات این نرم افزار میتوان به مدیریت چندین سرور به صورت همزمان اشاره کرد . ذخیره و انتقال اطلاعات بر توسط نرم افزار با استفاده از فناوری در نظر گرفته شده قابل پشتیبانی است و میتوان با استفاده از نرم افزار تمامی فایل های XML در داخل نرم افزار را مدیریت کنید . سرعت و ذخیره سازی داده با سرعت بالا و نگه داری امن اطلاعات این اطمینان را به مهندسین میدهد تا از نرم افزار ارائه به صورت مستقیم در پروژه های خود استفاده کنند . مدیریت و ساخت بانک اطلاعاتی رابطه‌ای, پشتیبانی از Referential integrity, پشتیبانی از ACID قابلیت‌ های انتقال پایگاه و بسیاری از قابلیت‌ های دیگر مایکروسافت اس کیو ال سرور 2016 می باشد .

نرم افزار SQL Server دارای ویرایشگرهای متناسب و متنوع با محیط کاری است و قابلیت ساخت و مدیریت بانک اطلاعاتی رابطه ای را دارد . باید بدانید ملزومات Installing And Administering Microsoft SQL Server 2016 برای ایجاد پایگاه داده شده, ساخت جداول, تعریف روابط, ارسال نمایش داده شده و استفاده از روش های ذخیره شده و ساخته شده در توابع مارتین نشان داده می شود . این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از ACID, Referential integrity, XML, Microsoft Azure را دارد و می تواند رمز گذاری پیوسته اطلاعات, بهینه سازی موتور in-Memory OLTP, انتقال پایگاه داده به سایر Platform ها و غیره را کنترل نماید . فیلم آموزشی Installing And Administering Microsoft SQL Server 2016 توسط یکی از بهترین مدرسین برنامه نویس بنام Gerry O’Brien طراحی شده و کمپانی لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نصب و مدیریت مایکروسافت اس کیو ال سرور 2016 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Installing And Administering Microsoft SQL Server 2016 : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Gerry O’Brien – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 35 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Installing And Administering Microsoft SQL Server 2016 : – نصب و راه اندازی و پیکربندی ملاحظات – استراتژی ذخیره سازی داده ها – پیکربندی موارد پایگاه داده – عملکرد ملاحظات – ملاحظات امنیتی – مدیریت نقش ها و کاربران – مدیریت داده ها – گزینه ها با دسترسی بالا  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Installing And Administering Microsoft SQL Server 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *