دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Adobe Experience Design CC لیندا

طراحی و ساخت نمونه اولیه وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه با این نرم افزار بسیار آسان و کار آمد است . Adobe Experience Design CC بهترین گزینه و راه حل برای طراحان UX است تا به بهترین نتیجه برسند . در این نرم افزار طراحی بصری , نمونه سازی , wireframing و تست نسخه آزمایشی و ابتدایی به صورت XD ساخته شده است و تنها جایگزین همه ابزارهای موجود خواهد شد، بلکه یک برنامه سبک وزن و آسان برای استفاده طراحان رابط کاربری و تجربیات کاربر است که برای ایجاد و اتصال رابط ها با هم در وب، دسکتاپ و سیستم عامل های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد . تب طراحی و ابزار های متن دارای ویژگی های ساده هست که برای طراحی های شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت . در این نرم افزار تب نمونه اولیه برای پیش نمایش و اشتراک گذاری طراحی ها ساخته شده است .

طرح های پایان یافته یا در حال پیشرفت می تواند به راحتی ا طریق لینک های عمومی اشتراک گذاری شود که قابلیت باز شدن بر روی تلفن های همراه را نیز دارد , این اشتراک گذاری باعث خواهد شد هر کسی طرح شما را بررسی کرده و نظر خود را بیان کند . این نرم افزار بعد ها به گفته شرکت adobe بیشتر توسعه داده خواهد شد و یکی از این توسعه های وعده داده شده تولید خودکار Xcode Storyboards در iOS است ولی این نسخه همچنان از ویژگی های خوی برخوردار است . فیلم آموزشی Lynda Adobe Experience Design CC توسط یکی از حرفه ای ترین گرافیست ها بنام Tom Green طراحی شده که در کمتر از 1 ساعت به شما نحوه کارکرد با برنامه ادوب اکسپرینس دیزاین سی سی را می دهد . این فیلم آموزشی توسط کمپانی مشهور لیندا برای عموم عرضه شد و شما می توانید این مجموعه را دریافت نمایید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Adobe Experience Design CC :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Tom Green

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Adobe Experience Design CC :

– انتخاب یک سبک صفحه تان- اضافه کردن محتوا

– قالب بندی متن

– استفاده از اشکال و ماسک

– ایجاد یک شبکه

– لینک کردن artboard های و محتوا

– تست، به اشتراک گذاری پروژه های طراحی شده

– و غیره

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Adobe Experience Design CC

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *