دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda AutoCAD 2017 New Features لیندا

نرم افزار اتوکد 2017 در زمینه ی طراحی نقشه کشی های مختلف استفاده می شود . ایجاد طرح های خیره کننده و سرعت بخشیدن به کار اسناد و مدارک با ابزار بهره وری در نرم افزار Autodesk AutoCAD 2017 به خوبی دیده میشود . این نرم افزار برای مهندسین عمران و معماری در نظر گرفته شده است و با استفاده از نرم افزار ارائه شده کاربران میتوانند پروژه خود را مطابق با استانداردهای جهانی پیش ببرند . کاربران می توانند در نرم افزار Autodesk AutoCAD 2017 طراحی های خیره کننده نقشه کشی را به صورت سه بعدی ، با سرعت بالا و با استفاده از قابلیت فن آوری TrustedDWG اتصال در ابر به همکاری در طرح ها و آنها را از دستگاه تلفن همراه خود تجربه کنند . اگر چه نقشه در نظر گرفته شده به صورت مبتدی باشد ، اما ابزارهای در نظر گرفته در نرم افزار Autodesk AutoCAD 2017 این دسترسی را به کاربر می دهد تا بتواند نقشه ای استاندارد به عنوان خروجی دریافت کند . افزایش و انعطاف پذیری نرم افزار این دسترسی را به مهندسین میدهد تا بتوانند مطابق نقشه پروژه خود را رو به جلو سوق دهند .

رابط کاربری جدید قرار گرفته در نسخه 2015 باعث بهبود فرآیند طراحی میشود .مطمئنا مهندسان نقشه کشی و عمران نرم افزار Autodesk AutoCAD 2017 را بسیار بهتر از افراد معمولی می شناسند . AutoCAD جدای از این که یک نرم افزار است در حقیقت یک استاندارد جهانی می باشد و در همه جای جهان اگر قرار باشد نقشه ای کشیده شود ، همه آن را با محصول Autodesk ترسیم خواهند کرد . امروزه با زیاد شدن دانشجویان و مهندسینی که در عرصه ی طراحی نقشه کشی فعالیت می کنند این نرم افزار می تواند برای آن ها بسیار کارآمد باشد ، به گونه ای که در AutoCAD می توانند از تمامی ابزار ها بهره مند شوند و پروژه ی مورد نظر خود را طراحی کنند . فیلم آموزشی Lynda AutoCAD 2017 New Features توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Shaun Bryant طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آشنایی با ویژگی های جدید اتوکد 2017 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda AutoCAD 2017 New Features :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Shaun Bryant

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 7 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda AutoCAD 2017 New Features :

– ابزار و پیشرفت کادر محاوره ای

– دستور TEXTEDIT

– TEXTEDIT تغییرات فرمان

– هماهنگی ضربه محکم و ناگهانی مدل شی

– گزینه های چاپ و نشر 2D و 3D

– گرافیک کارآیی

– علائم مرکز و centerlines

– وارد کردن یک فایل PDF

– و غیره

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda AutoCAD 2017 New Features

به روز رسانی :

1395/10/27
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *