دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda CINEMA 4D R18 New Features لیندا

نرم افزار سینما فور دی آر 18 ابزار های قدرتمندی را در دست هنرمندان گرافیک قرار داده و گردش کار VFX را برای همه قابل دسترس می کند . این نرم افزار که سری R18 را به عرضه درآورده مناسب برای طراحان حرفه ای  که میخواهند یک پروژه گرافیک حرفه ای با محیط سه بعدی را تولید کنند می باشد . طراحی های انجام شده در این نسخه از نرم افزار را نمیتوان مختص تصاویر های گرافیک نامید ولیکن این نرم افزار را میتوان در پروژه های فیلم ، شبیه سازی ، تلویزیون ، معماری و … استفاده کرد . ابزارهای کامل را میتوان یکی از راه های موفقیت در زمینه طراحی دانست که به عنوان مثال در بخش انیمیشن ابزارهای مختص به گرافیک و طراحی انیمیشن در دسترس طراح قرار میگیرد . استفاده از نرم افزار به صورت حرفه ای بوده و حرکت سازی در نرم افزار Cinema 4D باعث شده تا بتوان اجسام دلخواه را به صورت انیمیشن به حرکت درآورد و بر روی آن های افکت های ویژه را اعمال کرد . نحوه نمایش پروژه های ساخته شده از داخل پنل نرم افزار قایل تغییر بوده و میتوانید ذخیره سازی فایل ها و طراحی خود را با فرمت های مختلف انجام دهید .

در سینما فور دی طراحان بازی و متخصصان visualization از فرصت های جدید موجود , گردش کار , مدل سازی , انمیشن و سایه زدن پیشرفته بسیار لذت خواهند برد و همه ی کاربران نرم افزار CINEMA 4D را به یک سطح جدید و پیشرفته ای خواهد رسید تا بهترین نتیجه را در کار ها و پروژه های خود کسب کنند . شما همچنین می توانید این نرم افزار را در ضمینه های فیلم سازی , تبلیغات , گیم سازی , معماری , طراحی های محصول و … استفاه کنید . این نرم افزار به شما امکان ایجاد رویه های هندسی هنری با استفاده از نوار باریک , اشیا چند ضلعی و ذرات را می دهد . با استفاده از ابزار جدید Plane Cut می توانید لبه های جدید محلی , جهانی و یا دوربین محور ایجاد کنید . برش Loop/Path باعث ایجاد حلقه های متقارن یا مسیر ها بر اساس فاصله متنایب و یا مطلق در لبه های اطراف می شود و انحنای آن ها را هنگام ایجاد لبه های جدید حفظ می کند . فیلم آموزشی Lynda CINEMA 4D R18 New Features توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Andy Needham طراحی شده و کمپانی لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آشنایی با ویژگی های جدید سینما فور دی آر 18 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda CINEMA 4D R18 New Features : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Andy Needham – پروژه تمرینی : ندارد – مدت زمان آموزش : 46 دقیقه و 51 ثانیه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda CINEMA 4D R18 New Features

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *