دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Learn CodeIgniter 3 The Basics لیندا

کدایگنایتر یک چارچوب نرم‌ افزاری تحت وب متن‌ باز است که برای ساخت وب‌ گاه‌های پویا به‌کار می‌رود . این فریم‌ ورک که با زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده‌ است کار توسعه نرم‌ افزار را در سنجش با کدنویسی از آغاز شتاب می‌بخشد . این شتاب‌ بخشی توسط کتابخانه‌ های این فریم‌ ورک انجام می‌شود که بسیاری از آنها کارهای رایج را به‌سادگی انجام می‌دهند . CodeIgniter از الگوی معماری مدل نما کنترل‌گر سود می‌برد. این فریم‌ورک در بسیاری از ویژگی‌ها و مفاهیم همانند روبی آن ریلز است. از سرفصل های این مجموعه آموزشی می توان به بارگذاری دیدگاه ها و داده ها از containers, مسیریابی با کنترلرها, ایجاد مدل, پیکربندی داده, کار با داده ها، فرم ها، جلسات، و هدر, ورود به سیستم و خطای ورود به سیستم و چندین عناوین دیگر اشاره کرد .

از ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از چندین پایگاه‌داده, دستیابی به پایگاه داده از طریق الگوی ثبت کنشور Active record pattern, مدیریت نشست, اعتبارسنجی داده و فرم, کش‌گذاری همهٔ صفحه, داربست‌بندی, کلاس قالب‌گذار, پشتیبانی از افزودن کلاس، افزونه و هوکس و چندین ویژگی برتر دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Lynda Learn CodeIgniter 3 The Basics توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Bernard Pineda طراحی شده که در کمتر از 2 ساعت شما را با مقدمات فریمورک CodeIgniter 3 آشنا می کند . این مجموعه آموزشی توسط کمپانی لیندا برای تمامی عموم عرضه شده است امیدواریم که از دانلود این فیلم لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Learn CodeIgniter 3 The Basics : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Bernard Pineda – پروژه تمرینی : دارد – مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 27 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد   سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Learn CodeIgniter 3 The Basics : – بارگذاری دیدگاه ها و داده ها از containers – مسیریابی با کنترلرها – ایجاد مدل – پیکربندی داده – کار با داده ها، فرم ها، جلسات، و هدر – ورود به سیستم و خطای ورود به سیستم  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learn CodeIgniter 3 The Basics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *