دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Making a Career Change

آیا از شغل فعلی خود راضی نیستید و به فکر تغییر نقش یا صنعت می باشید؟ به کمک این دوره ی آموزشی یاد بگیرید که چگونه شغل خود را عوض کنید تا به یک کار رضایت بخش برسید و در حرفه ی مورد نظر پیشرفت نمائید. مربی این دوره، خانم Stacey Gordon طرحی را مطرح می کند که بتوانید به کمک آن از جایی که هستید به جایی که دوست دارید برسید، حتی اگر مقصد خود را دقیقا مشخص نکرده باشید. او در ابتدا مراحلی را به شما نشان می دهد که قبل از تغییر شغل باید به آنها توجه کنید، به این ترتیب می توانید با اطمینان راه درست را انتخاب نمائید. سپس تمریناتی را به شما یاد می دهد که خودتان را به وسیله ی آنها برای موفقیت آماده کنید. هر کسی دلایل خود را برای تغییر شغل دارد و خانم Stacey در این دوره کمک می کند تا به اهداف خود دست یابید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Making a Career Change center

مشخصات فیلم آموزشی Making a Career Change :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Stacey Gordon

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 47 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/10/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Making a Career Change

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *