دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی تابستان داغ با 4 کیفیت مختلف

خلاصه داستان فیلم سینمایی تابستان داغ بر این قرار است که نسرین هنگام طلاق نمی‌تواند دختر شش ساله‌اش را از شوهرش برای همیشه بگیرد . او تصمیم می گیرد تا تمامی زندگی‌ اش را جمع کند و بی‌ اطلاع شوهر به گوشه‌ ای از شهر پناه ببرد. پریناز ایزدیار در نقش نسرین که در مرکز گفت‌ و گوها قرار دارد در حال کار است و در جریان صحبت ها متوجه می‌شویم به شکل موقت از شوهرش جدا شده و مشکلات متعدد مالی و خانوادگی پیرامونش را گرفته‌اند . در همین حین با روشن شدن کولر حجم زیادی از گردوغبار وارد آشپزخانه می‌شود که گرفتاری‌ های زندگی او را با نگاهی طنز به تصویر درمی‌آورد. پس از آشنایی با نسرین و خانواده‌اش، خط داستانی دیگری که زندگی علی مصفا و همسرش مینا ساداتی را در بر دارد به شکل موازی آغاز می‌شود. مصفا که پزشک جراح است قصد دارد برای تکمیل تحصیلاتش به شهر خود، همدان بازگردد و مخالفت همسرش با او باعث شده در زندگی زناشویی و در مراقبت از فرزند خود با مشکل مواجه شوند. زمانی که نسرین قبول می‌کند در ازای دریافت مبلغی از فرزند آنها مراقبت کند این دو خط روایی با هم برخورد می‌کنند و مقدمه‌ چینی برای مسیری آغاز می‌شود که به کلیدی‌ ترین سکانس فیلم می‌ انجامد.

TABESTANE DAGH-600x300

سایر توضیحات : فیلم تابستان داغ به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و نویسندگی پیام کرمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1395 است . ابراهیم ایرج‌ زاد در اولین فیلم خود یعنی تابستان داغ شکلی از قصه‌ گویی و فضاسازی را انتخاب کرده که تأثیرپذیریِ او از آثار مطرح سال‌های اخیر سینمای ایران را نشان می‌دهند. تأثیرپذیری‌ای که ممکن است توسط بخشی از مخاطبین، خالی از خلاقیت و سبکِ مشخص ارزیابی شود. چنین ارزیابی‌ خود به‌ خود اثر را در جایگاه نازلی قرار می‌دهد و پس از بی‌هویت فرض کردن پایه‌های روایی فیلم، کار را تمام شده می‌داند. اما بخشی از مخاطبین می‌توانند با نگاهی متفاوت یا با انتظار پایین‌تر مسئلهٔ اصالت در ساختار داستانی را از اولویت خارج کرده و به فیلم فرصت بدهند تا توانایی‌هایش را در همین موقعیت به نمایش بگذارد. در این حالت می‌توان بخش‌هایی از فیلم را امیدوار کننده یافت و با آن‌ها همراه شد هرچند این همراهی در مورد کلیت فیلم مصداق پیدا نمی‌کند .

مشخصات فیلم سینمایی تابستان داغ :

– ژانر : درام

– کارگردان : ابراهیم ایرج‌ زاد

– نویسنده : پیام کرمی

– تهیه کننده : جواد نوروزبیگی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 1396

– مدت زمان : 106 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : پریناز ایزدیار، صابر ابر، علی مصفا، مینا ساداتی و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

 

فیلم سینمایی تابستان داغ

به روز رسانی :

1397/03/28 لینک فروش اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *