دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Darkest Minds 2018

خلاصه داستان فیلم سینمایی تاریک ترین ذهن ها از این قرار است که پس از آنکه در آمریکا یک بیماری ۹۸ درصد کودکان و جوانان را ازبین می‌برد، ۲ درصد دیگر که زنده‌ مانده‌اند و قدرت‌های فراانسانی پیدا کرده‌اند، در کمپ‌هایی نگه‌داری می‌شوند. «روبی» ۱۶ ساله از کمپ فرار کرده و به گروهی از نوجوانان شورشی می‌پیوندد که در این مسیر آن ها با چالش های زیادی روبرو می شوند و باید برای رهایی از این چالش ها با موفقیت عبور کنند. قطعا این فیلم سینمایی یکی از بهترین های سال 2018 می باشد و ما شما را به دیدن این فیلم زیبا دعوت می کنیم و امیدواریم از دیدن آن لذت ببرد. این سینمایی محصول کشور آمریکا می باشد و با هزینه 34 میلیون دلاری ساخته شده است اما 41 میلیون فروش در سینما داشته داشته است.

دانلود فیلم سینمایی The Darkest Minds 2018

سایر توضیحات: فیلم سینمایی The Darkest Minds 2018 فیلمی علمی تخیلی و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا است. کارگردانی آن بر عهده «جنیفر یونلسون» بوده است و بازیگرانی چون «آماندا استنبرگ»، «مندی مور»، «بردلی ویتفورد»، «هریس دیکنسن»، «پاتریک گیبسون» و «اسکایلن بروکس» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. «شان لوی» نیز مسئولیت تهیه کنندگی این سینمایی را برعهده داشته است. موسیقی متن این سینمایی را آهنگ ساز مهشور Benjamin Wallfisch ساخته است. فیلم تاریک ترین ذهن ها توسط کمپانی 21 Laps Entertainment تولید شده است و حق انتشار آن به شرکت 20th Century Fox تعلق دارد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Darkest Minds 2018

مشخصات فیلم سینمایی The Darkest Minds 2018:

– ژانر : اکشن، علمی تخیلی – مهیج

– کارگردان : Jennifer Yuh Nelson

– استودیوی سازنده : 21 Laps Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 3 آگوست 2018

– مدت زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه

– مدت زمان سانسور : 3 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BluRay 1080p

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : چسبیده به فایل و جدا

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Darkest Minds 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *