دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Who Is Alice 2017

فیلم سینمایی آلیس کیست نشان میدهد که یک انسان حاضر است به چه کارهایی دست بزند تا از درد و رنج دوری کند و به سمت شادی برود. آلیس بازیگری 35 ساله است که تقریباً همه چیزش را فدا میکند تا به درجات بالاتر برسد و بتواند پله های طرقی را سریع تر از دیگران طی کند تا بتواند به اوج آرزوهایش دست پیدا کند. بعد از مدتی او با یک فروشنده ماشین به نام دیک آشنا می شود، مردی که آرزو دارد تبدیل به یک معلم دینی شود. داستان در مورد تلاش این دو شخصیت برای پیدا کردن راه و رسیدن به هدفشان است. در این فیلم ما شاهد مشکلات بر سر راه آن ها خواهیم بود و میبینیم که چگونه یکی پس از دیگری سعی  سختی ها و موانع را کنار می زنند تا با هدف زندگیشان برسند. این فیلم سینمایی که در ژانر کمدی ساخته شده است قطعا یک فیلم عالی می باشد و توانسته است نظر مثبت منتقدان را جذب کند.

دانلود فیلم سینمایی Who Is Alice 2017

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Who Is Alice 2017 که محصول کشور هلند می باشد، توسط Ismael Lotz و Robert van den Broek کارگردانی شده است و Arjan Bakker تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. طرح و فیلنامه آن را Paul Smit به بهترین شکل ممکن به رشته تحریر درآورده است و موسیقی فیلم کاری از Linze Valk می باشد. در فیلم سینمایی آلیس کیست 2017 بازیگرانی نظیر Keith Ackerman ، Ali Bastian ,Maurizio Benazzo نقش آفرینی کرده اند. این سینمایی توسط کمپانی Indie Rights ساخته شده است و حق پخش آن به همین شرکت تعلق دارد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Who Is Alice 2017

مشخصات فیلم سینمایی Who Is Alice 2017 :

– ژانر : درام

– کارگردان : Ismael Lotz و Robert van den Broek

– نویسنده : Paul Smit

– استودیوی سازنده : Indie Rights

– محصول کشور : هلند

– تاریخ انتشار : 1 سپتامبر 2017

– مدت زمان : 104 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Who Is Alice 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *