دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Harry Potter: A History of Magic 2017

تاریخچه نمایشگاه سحر و جادو، J.K. رویلینگ پشت صحنه های کتابخانه بریتانیا به افشای برخی از همتایان واقعی خود به شخصیت های او می پردازد.مستند که در سبک، و به نقل از ایملدا استانتون، که دولورس آمبریج در فیلم هری پاتر بازی، ویژگی های آن افکار از جی کی رولینگ و قطعه از کتاب های خوانده شده توسط اعضای بازیگران فیلم ثانویه، از جمله ایوانا لینچ / لونا لاوگود، و مارک ویلیامز / آقای. ویزلی چند بیت مصاحبه با طرفداران پاتر نیز گنجانده شده است.رویلینگ زمان را در کتابخانه بریتانیا گذراند، به کتابهای نادر در مورد سحر و جادو، کیمیاگری، و گیاهان دارویی نگاه کرد و افکار خود را در مورد موضوعات مورد نظر قرار داد. کتابخانه در حال برگزاری نمایشگاه در سحر و جادو و پاتر بود. من حدود نیم ساعت از زمان تماشای یک ساعت دیدم که متوجه شدم که جهت مستند کمی آرام است. به نظر می رسد که آنها نمی توانند تصمیمی بگیرند که آیا آنها می خواهند یک مستند در مورد تاریخ سحر و جادو به طور کلی، یا به خصوص Rowling و Potter انجام دهند. من فکر می کنم آنچه که انجام می دهد، برای هر دوی این ها خستگی است. من ترجیح دادم یک مسیر را انتخاب کرده و در آنجا بمانم.

Harry Potter A History of Magic 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کمپانی بریتانیایی BBC  واحد مستند سازی که به کارگردانی Alex Harding و Jude Ho و حضور ستارگانی همچون Imelda Staunton, Warwick Davis, Evanna Lynch که توانسته نمره قابل قبول 7.3/10 از مخاطبین خود کسب کند.

اطلاعات فیلم مستند Harry Potter: A History of Magic 2017 :

کارگردان : Alex Harding, Jude Ho

نویسنده : —

ستارگان : Imelda Staunton, Warwick Davis, Evanna Lynch 

محصول کمپانی :  BBC Studios Documentary Unit

ساخت کشور :UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 25 December 2017

مدت زمان : 59 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.3/10

Harry Potter: A History of Magic 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *