دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Kenny 2017

روز بعد از حادثه هیسل، کنی دالگلیگه مدیر باشگاه فوتبال لیورپول شد. شش سال بعد، پس از فاجعه هیلزبورو، از باشگاه استعفا داد. در میان او یکی از هیجان انگیز ترین تیم های فوتبال از همه زمان ها را ایجاد کرد. “کنی” بیش از کار حرفه ای غلتکی-کوستر یک فوتبالیست و مدیر مشهور است. این صحنه ها پشت صحنه می آید تا تصویری صمیمی از یک مرد که همه را در خدمت باشگاه خود، خانواده اش و مردم لیورپول قربانی کرده است، نشان دهد.کنی یک مستند بسیار خوبی در مورد یک افسانه فوتبال کندی دالگلیچ است. این فیلم نه تنها داستان زندگی خود را به عنوان یک بازیکن و مدیر نمایش می دهد، بلکه عمیق می کند تا نشان دهد که او چگونه مرد، شوهر، دوست و پدر است. یکی دیگر از چیزهای فوق العاده که این فیلم موفق می شود این است که بیننده را به این ایده که فوتبال به چه معناست برای مردم، وفاداری، چگونگی جمع کردن آنها در زمان های دشواری، چگونگی بالا بردن روحیه، امیدواری، به ارمغان آوردن شادی و دادن همه آنها را برای 90 دقیقه فراموش کنید. این واقعا یک ورزش با شکوه است و بسیاری از ورزش ها، اگر وجود داشته باشند، می توانند با آن مقایسه کنند. حتی در تاریکترین زمانها مانند تراژدی هیلزبورو در شفیلد که هرگز از خاطرات کسانی که از شخصی و طرفداران فوتبال در سراسر جهان را از دست داده اند، پاک خواهد شد، خواهید دید که چگونه مردم و کل شهر می توانند برای حمایت از یکدیگر هر یک از دیگران و چقدر طول می کشد که راه بهبودی وجود دارد….

Kenny 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور انگلستان ساخت کمپانی نام آشنای بریتانیایی  Pitch International به کارگردانی Stewart Sugg که در تاریخ  20 November 2017 در انگلستان اکران شد. این مستند برنده دو جایزه بین المللی از جشنواره های Offside Film Fest 2018 و Thinking Football Film Festival 2018.

اطلاعات فیلم مستند Kenny 2017 :

کارگردان : Stewart Sugg

نویسنده : —

ستارگان : Margaret Aspinall, John Barnes, Kelly Cates

محصول کمپانی :  Pitch International

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Sport

تاریخ انتشار : 20 November 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 26 دقیقیه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.3/10

Kenny 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *