دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Oklahoma City 2017

بمباران ساختمان فدرال آلفرد پی. موره در شهر اوکلاهما در آوریل 1995 بدترین اقدام تروریسم داخلی در تاریخ آمریکا است. این مستند به بررسی اینکه چگونه یک سری از مواجهه مرگبار بین شهروندان آمریکایی و اجرای قانون فدرال – از جمله مخالفت ها در روبی رید و واکو – منجر به آن شد.تیموتی مک وی، یک سرباز پیشین که عمیقا تحت تأثیر ادبیات و ایده های حقوق بشری قرار گرفت، یک کامیون رایدر با یک بمب پنج تن در مقابل ساختمان آژانس فدرال آلفرد پی. موره در اوکلاهما سیتی را پارک کرد. لحظات بعد، 168 نفر کشته و 675 نفر در اثر انفجار کشته شدند. شهر اوکلاهما رویدادها را شامل می شود – از جمله برخورد های مرگبار بین شهروندان آمریکایی و اجرای قانون در روبی رید و واکو – که منجر به مؤثرترین اقدام تروریسم داخلی در تاریخ آمریکا شد. این فیلم با یک خشم ژنرال ضد حکومتی همچنان با ما روبرو شده است. این فیلم، داستان احمقانه و هشدار بسیار موقتی است….

Oklahoma City 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی Barak Goodman و با حضور Janet Beck, Alan Berg, Jim Botting. این مستند ساخت مشترک کمپانی های  American Experience Films, Ark Media, Public Broadcasting Service (PBS بوده است که برای اولین بار در تاریخ 21 January 2017 در آمریکا منتشر گزدید.مستند برنده جایزه Best Documentary از جشنواره Oklahoma Film Critics Circle Awards 2018 و نامزد دریافت از جشنواره بین المللی امی نیز می باشد.

اطلاعات فیلم مستند Oklahoma City 2017 :

کارگردان : Barak Goodman

نویسنده : Barak Goodman

ستارگان : Janet Beck, Alan Berg, Jim Botting

محصول کمپانی : American Experience Films, Ark Media, Public Broadcasting Service (PBS)

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Crime | History

تاریخ انتشار : 21 January 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 42 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.4/10 — RoTo 96%

Oklahoma City 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *