دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Sachin 2017

این فیلم دو قسمت اصلی را دنبال می کند: اولا دوران کودکی Sachin را تا سال 1999 به کار خود ادامه می دهد. دوم، تبدیل شدن او به عنوان “خدای کریکت” تا زمان پیروزی اولین جام جهانی است. این فیلم به طور عمده توسط ساچین با برخی از روایت های هارسا بوگل و بوردا میومدار روایت شده است. این فیلم به همراه یک روایت صحنه ای از افراد مشهور مختلف از جمله کریکت ها و بازیگران دیگر است. اکثر صحنه های فیلم، از طریق ضبط ویدئویی زندگی شخصی، مصاحبه ها و مسابقات کریکت، نشان داده شده است.قبل از فیلم، کلیپ ها از تولد دختر Sachin Sara نشان داده شده است. فیلم شروع می شود با Sachin فریب دوست خود را به سقوط در حفره. ساچین در مورد دوران کودکی خود می گوید که پس از پیروزی در سال 1983، علاقه ای به کریکت نداشت. او برای یادگیری کریکت از مربی او، R. Achrekar استفاده کرد. با توجه به محل اقامت، او به خانه عمه اش نزدیک پارک حرکت کرد. ساچین پس از اینکه مشارکت 664 با وینود کملی انجام داد، به شهرت رسید. او تا زمانی که یورکشایر امضا نکرده بود، روزانه تمرین کریکت را انجام داد.قبل از فیلم، کلیپ ها از تولد دختر Sachin Sara نشان داده شده است. فیلم شروع می شود با Sachin فریب دوست خود را به سقوط در حفره. ساچین در مورد دوران کودکی خود می گوید که پس از پیروزی در سال 1983، علاقه ای به کریکت نداشت. او برای یادگیری کریکت از مربی او، R. Achrekar استفاده کرد. با توجه به محل اقامت، او به خانه عمه اش نزدیک پارک حرکت کرد. ساچین پس از اینکه مشارکت 664 با وینود کملی انجام داد، به شهرت رسید. او تا زمانی که یورکشایر امضا نکرده بود، روزانه تمرین کریکت را انجام داد. و  در ادامه …

Sachin 2017.www.download.ir

Sachin: A Billion Dreams یک فیلم هیجان انگیز فیلم Docudrama-biography در سال 2017 است که توسط جیمز ارسکین ساخته شده و توسط Ravi Bhagchandka و Carnival Motion Pictures تولید شده است. این فیلم بر اساس زندگی سارقین تاندولکار کریکتین هند است.این فیلم در تاریخ 26 می 2017 منتشر شد.این کریکت و زندگی شخصی Tendulkar را در جزئیات قابل توجهی می گیرد و همچنین چند جنبه از زندگی اش را نشان می دهد که هرگز از قبل شنیده نشده یا دیده نشده است.این فیلم به طور همزمان در هندی، ماراتوی و انگلیسی به تصویر کشیده شده است. [8] نسخه های پشت سرهم این فیلم در تامیل و تلوگو منتشر می شوند.این فیلم در Chhattisgarh، کارناتاکا، کرالا، مهاراشترا و Odisha به صورت رایگان مالی اعلام شده است.

اطلاعات فیلم مستند Sachin 2017 :

+ کارگردان : James Erskine

+ نویسنده : Siva Ananth, James Erskine

+ ستارگان : Mayur More, Sachin Tendulkar, Mahendra Singh Dhoni

+ محصول کمپانی : 200 Not Out, Carnival Motion Pictures

+ ساخت کشور : India

+ زبان : Hindi | Marathi

+ ژانر :  Documentary | Biography | Drama | Sport

+ تاریخ انتشار : 26/ May /2017

+ مدت زمان : 2 ساعت و 18 دقیقه

+ زیرنویس : انگلیسی

+ نمرات : IMDb 8.8/10

Sachin 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *