دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجله PC Gamer USA December 2017

PC Gamer USA مجله PC Gamer یکی از مشهورترین و محبوب ترین مجله های موجود در دنیا در رابطه با بازی های کامپیوتری می باشد. این مجله پرفروش که هر ماه منتشر می شود یقیناً برترین مجله بازی های کامپیوتری است که به نقد و بررسی بازی های موجود در بازار و نقاط ضعف و قوت آنها و همچنین به تحلیل و بررسی بازی های موجود و بازی هایی که درحال انتشار و عرضه می باشند می پردازد. با استفاده از این مجله تمامی علاقه مندان می توانند در زمینه مورد علاقه خود اطلاعات کسب کنند و برای خرید بازی به بهترین انتخاب با توجه به نیاز و سلیقه خود دست بزنند.

سایر مشخصات : مجله PC Gamer علاوه بر پوشش دادن اخبار مربوط به بازی های رایانه ای به بحث سخت افزارهای کامپیوتری و اخبار داغ آن می پردازد. این مجله که اولین بار در سال 1993 منتشر شد توانسته امروز بزرگی و شکوه خود را ثابت کند به طوری که در تمام نقاط دنیا این مجلات یافت می شوند. از بین تمام نسخه های موجود دو نسخه آمریکایی و بریتانیایی آن جزو پرفروش ترین ها می باشند که به بررسی بازی های روز دنیا، پیش نمایش عناوین منتشر نشده، اخبار مربوط به دنیای سخت افزار و … می پردازند.

دانلود مجله PC Gamer USA

 – زبان مجله : انگلیسی

– فرمت : PDF

– کیفیت : HD

PC Gamer USA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *