دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه کتاب The Chronicles of Narnia

مجموعه کتاب The Chronicles of Narnia ، نوشته Clive Staples Lewis نویسنده ایرلندی می باشد . او که در تاریخ 22 نوامبر 1963 متولد شده است با نام C . S . Lewis شناخته می شود . او یک رمان نویس ، شاعر و تاریخ شناس می باشد . او متولد بلفاست ایرلند بود و بین سال های 1925 – 1954 در دانشگاه های  Oxford و Cambridge تدریس می کرد . او در بین عامه مردم بیشتر برای کتاب های علمی و تخیلی که به رشته تحریر در اورد شناخته می شود . The Screwtape Letters ، The Chronicles of Narnia و The Space Trilogy جزو شاخص ترین آثار او می باشند . لویس و پروفسور تالکین جزء دوستان صمیمی یکدیگر بودند و هر دوی آنها در دانشگاه آکسفورد تدریس می کردند . داستان مجموعه کتاب The Chronicles of Narnia در رابطه با سرزمینی جادویی به نام Narnia می باشد ، که با ورود چندین کودک از دنیای دیگری به آن اتفاقات زیادی در آن خواهد افتاد . نوشتن این کتاب از سال 1949 تا سال 1954 به طول انجامید و در سال های 1950 تا 1956 به چاپ رسیده است . این مجموعه بیش از 100 میلیون نسخه فروخته است ، و به 47 زبان ترجمه شده است .

تصاویری از مجموعه کتاب The Chronicles of Narnia

Narnia.logo.2.www.download.ir

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : افسانه نارنیا (The Chronicles of Narnia)

– نویسنده : سی . اس . لویس (C . S . Lewis)

– فرمت کتاب : PDF

  • 7 replies
    1. علی says:

      با سلام
      لطفا جلد هشتم نارنیا با نام نبرد تاریکی که در سال 2017 منتشر شده هم بگذارید
      ممنون

      پاسخ دادن
    2. sina says:

      این کتابا آیا کاملن ؟ چون مثلا جلد اول و ششم رو نسخه ای مه شما گذاشتی حدود 80 صفحش ولی من نگا کردم انگلیسیش حدود 180 صفحه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *