دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی 2017 Active Shooter: America Under Fire

این سریال مستند، نگاه عمیقی به هشت تیراندازی دارد که به صورت دسته جمعی در ایالات متحده از : آورورا(Aurora)، کلو(Colo)، تیراندازی به سالن تئاتر و کلیسا در چارلستون(Charleston)، سی. سی(S.C) و قتل عام کلوپ شبانه در اورلاندو(Orlando) می دهد. آیا با توجه به اقدامات تروریستی، نفرت، و یا عدم تعادل روانی، تیرباران های دسته جمعی تبدیلبه یک عمر معمول شده است؟!. هر قسمت بر روی یک رویداد تمرکز دارد، آن ها را مورد بررسی ،از چگونگی انجام ماموریت و تجزیه و تحلیل آن تا تاثیرات پایدار بر جامعه و کشور را در بر می گیرد. آرشیو های خبری ، مصاحبه با بازماندگان، خانواده قربانیان و اولین پاسخ دهندگان، ترور، غم و اندوه، شجاعت و عزم متولد شده از تراژدی های زندگی را تسخیر می کنند.

Active Shooter America Under Fir.2017.www.download.ir

این مجموعه ترکیبی از بازخوردهای معتبر ویدئویی، رسانه های خبری، رسانه های رسمی ایمنی عمومی (صوتی، تصویری)، بازی نقش و مصاحبه با پرسنل درگیر (قربانیان، خانواده ها، امنیت عمومی) است. این مستند سرشار درگیری و برخی صحنه های است که برای بچه های کوچک مناسب نیستند. محصول 2017 میلادی کمپانی (The Intellectual Property Corporation (IPC و پخش توسط شبکه خانگی Showtime در ژانر مستند که مورد استقبال قرار گرفت و امتیاز 8.5 از 10 از سایت معتبر IMDb در یافت نموده.

اطلاعات مستند Active Shooter: America Under Fire 2017 :

+ محصول کمپانی : (The Intellectual Property Corporation (IPC

+ ساخت کشور : USA

+ ژانر : Documentary

+ صداپیشه : Eric Harris

+ زبان : English

+ تعداد فصل ها و قسمت ها : 1 فصل – 8 قسمت

+ زیرنویس : به زودی

+ مدت زمان : —

2017 Active Shooter: America Under Fire

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *