دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار CSC Struds v12 Standard – Win

CSC Struds نام نرم افزاری در زمینه طراحی و مدلسازی و آنالیز سازه های بتنی میباشد که با در بر گرفتن تمامی ابزارهای مورد نیاز برای انجام این قبیل کارها در یک پکیج واحد عرضه شده است که با وجود آنها نیازی به استفاده از محصولات پراکنده دیگر نخواهید داشت. نرم افزار CSC Struds در هر سه بخش طراحی، مدلسازی و آنالیز قابلیتهای زیادی فراهم کرده است تا بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای مهندسی باشد و به عنوان مثال در بخش مدلسازی شما میتوانید در یک محیط گرافیکی به آسانی عملیات مدلسازی را انجام داده ، طرحها و مدلهای معماری را از سایر نرم افزارهای CAD مانند Staad Pro و یا ETABS وارد برنامه کرده و بر روی آنها کار کنید ، امکان مدلسازی دیوارهای برشی L, C, T را نیز خواهید داشت و همچنین میتوانید سازه های بتنی را با استفاده از سبک های مختلف طبق نقشه مدلسازی کنید. همچنین در قسمت تجزیه و تحلیل شما میتوانید وضعیت سازه را در مقابل اعمال بارهای احتمالی و در شرایط بحرانی طبق کد IS:875 ارزیابی کرده و نقاط ضعف و قوت سازه را قبل از پیاده سازی واقعی مورد ارزیابی قرار داده و همچنین میتوانید وضعیت سازه را در مقابل لرزه های احتمالی مورد سنجش قرار دهید. بعد از طراحی و مدلسازی دقیق برنامه به شما لیستی از مواد مورد نیاز و یا اصطلاحا BOQ را ارائه میدهد و در هر مرحله از پروژه امکان تهیه گزارشاتی کامل و مفصل از محاسبات مختلف و با اعداد و ارقام دقیق را خواهید داشت. این برنامه اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل را در قسمتهای مورد نیاز با نمودارها و چارتهای دقیقی همراه میکند تا درک نتایج آسانتر شده و خروجی کار قابل استفاده در سایر نرم افزارهای سازه ای نیز میباشد.

ویژگی های نرم افزار CSC Struds:

طراحی آسان ساختمان های چند طبقه و آسمان خراشها در کمترین زمان و با دقیقترین آنالیزها

امکان طراحی قسمتهای مختلف ساختمان از جمله دالنهای بتنی، تیرهای فلزی، ستونها، دیوارهای برشی، فونداسیون و …

امکان طراحی، مدلسازی و آنالیز کامپوننت های فولادی

امکان ارزیابی و تجزیه و تحلیل ساختمان در شرایط بحرانی مثلا مقاوت آن در مقابل لرزه ها، اعمال بار، بادهای تند و تکان های شدید

طراحی کامل فونداسیون و پی سازی پله ای

تولید نقشه های دقیق CAD، برنامه های زمان بندی، گزارشات محاسباتی و BOQ

امکان ایمپورت و اکسپورت در داخل برنامه

 

نام: CSC Struds
حجم فایل: 68.4 مگابایت
شرکت سازنده: civilax
ورژن: v12
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *