دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار اسکچ آپ SketchUp Pro 2024 v24.0.484 طراحی حرفه ای اشکال سه بعدی

شاید تا کنون نام خیلی از نرم افزار های طراحی سه بعدی را شنیده باشید اما نرم افزار SketchUp Pro به صورت خیلی ساده و با توضیحات کاملاً تصویری به شما کمک می کند تا طرح سه بعدی اشیا (ساختمان، مدلهای قطعات و …) را در کمترین زمان و ساده ترین ابزارها ایجاد کنید. SketchUp Pro نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D  می باشد.

با استفاده از SketchUp Pro می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید . این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است . شما می توانید این نرم افزار را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت نمایید . طراحی انواع مکان ها به صورت سه بعدی مانند آشپزخانه ، خانه ، محیط های اداری ، فضای خارجی ، فضای سبز و غیره در نرم افزار SketchUp Pro امکان پذیر می باشد.

از دیگر امکانات SketchUp Pro می توان به : هوشمندانه ترین و آسان راه برای یادگیری ابزار طراحی 3D در بین همه نرم افزار های مشابه است ، می توانید تفکراتتان را به صورت 3 بعدی بر روی کاغذ درون برنامه پیاده کنید ، مدل های دقیق و حرفه ای ایجاد کنید ، اسناد را برای ارائه آماده کنید ، امکان نمایش در هر دستگاهی وجود خواهد داشت و می توانید با فرمت های گوناگونی ذخیره کنید ، امکان طراحی ابعاد با جزئیات دقیق و کامل و … اشاره کرد.

ویژگی های های نرم افزار SketchUp Pro

بصری‌ترین و آسان‌ترین ابزار طراحی سه بعدی.
طراحی سه بعدی پیشرفته.
ایجاد مدل های دقیق و با جزئیات بالا.
تولید نقشه های مقیاس بندی شده و دقیق.
ایجاد اسناد.
پیدا کردن یک مدل سه بعدی از هر چیزی.
ایجاد نقاشی های زیبا.
طراحی وکتور بصری.

نام: SketchUp
حجم فایل: 1.08 گیگابایت
شرکت سازنده: SketchUp
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1403
ورژن: v24.0.484
نسخه: 64 بیتی
آپدیت: 1403/01/18
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe - dmg
پلتفرم: ویندوز - مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1403/01/18 نسخه SketchUp Pro 2024 v24.0.484 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *