دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Airfoil for Windows v5.6.1 – Win

Airfoil یک برنامه کاربردی است که به شما کمک می کند تا از طریق AirPort Express، Apple TV، دستگاه های AirPlay شخص ثالث، و همچنین سایر رایانه های شخصی و مکینتاش، هر صوتی را بفرستید. این حتی با دستگاه های iOS مانند آی فون، آی پاد لمسی، و iPad کار می کند. ارسال صدا از Spotify، Rdio، Winamp و دیگر پخش کننده های رسانه ای در سراسر خانه خود. ارسال صوتی مبتنی بر وب از Pandora و بیشتر نیز. ارسال صدا از تقریبا هر برنامه خارج! با استفاده از Airfoil شما همچنین می توانید صوتی از ویدجت ها و رادیوها مانند RadioSHARK را ارسال کنید و صدا را با افکت های Built-in Airfoil نیز تنظیم کنید. ابزارهای  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها امروزه جزو پر طرفدار ترین گروه های نرم افزاری هستند که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش تعداد کاربران و به طبع نرم افزار ها در این رده بخوبی قابل لمس است، این گروه از نرم افزار ها با توجه به اینکه جزو رده های مهم در طراحی و تولید نرم افزار ها هستند، به صورت فراگیری در همه زمنیه ها در حال پیشرفت است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها افزوده می شود. نرم افزار Airfoil for Windows تمامی نیازهای شما را در امر  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار Airfoil for Windows می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف، امکانات بیشمار برای کاربران مبتدی و حرفه ایی و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها برای خود داشته باشید.  اگر مدت ها با نرم افزار های مختلف سعی در برآورده کردن نیازهای  خود در زمینه  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها کرده اید، اکنون می توانید به سادگی و با اطمینان خاطر نرم افزار Airfoil for Windows را دانلود از کار کردن با آن لذت ببرید.

www.download.ir App Airfoil for Windows center

ویژگی های نرم افزار Airfoil for Windows :

– سادگی کار با نرم افزار

-انتقال صدا از کامپیوتر شما  به دستگاه های مختلف از جمله Apple TV و third-party AirPlay و همچنین مکینتاش و رایانه های شخصی دیگر

– امکان کار کردن با دستگاه های آیفون،آیپاد لمسی و آیپد

– ارسال صدا از ویجت ها و رادیوهایی مانند RadioSHARK

– پخش با کیفیت صدا به صورت محلی و از راه دور در صورت تمایل

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها

– نرم افزار کاربردی  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها

-انجام  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار Airfoil for Windows  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   Airfoil

نوع نرم افزار :  ابزار  انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Airfoil for Windows

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *